פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעקבות תשובתו של מר יוסי קורסיה - קשרי לקוחות של חברת אל על נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב מר יוסי קורסיה, מנהל קשרי לקוחות בחברת אל על,

ראשית מכתבך אכן הגיע באוגוסט רק שלא רק שלא זיכיתם בחזרה את הנקודות שהבטחתם "כפיצו אדיר" של 100 נקודות מתמיד זיכיתם אותם רק עכשיו בעקבות פנייתי השנייה ובעקבות התלונה שפורסמה כאן באתר תלונה. מעניין מאוד שכסף לקחת אתם יודעים יפה מאוד אולם כשצריך להחזיר או לזכות אתם מתמהמהים מחודש מאי 2007!

בנוסף אשמח אם תבהיר לי נקודה פשוטה מאוד. לאן הלך הכסף בגין השובר ששונה משמו של בני לשמי? ולאן בדיוק נעלמו מיסי הנמל? האם אל על לקחה את הכסף הנ"ל לכיסה?

גם אם החלטתם לא להענות לבקשתי למרות הוכחות חותכות ומוכחות של אי יכולת לטוס עקב מחלת הורטיגו מדוע לא זיכיתם אותי בחזרה במיסי הנמל? מדוע לא זיכיתם אותי חזרה בעלות שגביתם על שינוי השם בסך 35 דולר? לאן הכספים הללו נעלמו? האם זוהיא דרכה של חברת אל על לפצות את לקוחותיה הנאמנים הטסים עימה שנים בשנים?

להזכירך ואין זה משנה אם מדובר בשובר בונוס או לא. דבר אחד ברור מאוד כאן. השובר היה בעל 900 נקודות. שילמתי מיסי נמל, שילמתי שינוי שם ואתם בחוצפתכם מזכים אותי ב 100 נקודות! הדבר לא נתפס.
תשובתכם מקוממת ביותר ויתרה מכך שוב עומדת בניגוד לכל הגיון. ה 100 נקודות שכביכול אתה מפצה הינן אפילו לא שוות ערך למיסי הנמל ולערך שינוי שם השובר ששילמתי בגין הכרטיס ולא קיבלתי את כספי חזרה.

הנני מעביר שוב את התלונה דרך האתר ומקווה לתשובה הולמת יותר מכם או במילים אחרות תשובה רצינית ותכליתית. נא זכו אותי ביתרת הנקודות או לחילופין אפשרו לי לממש את זכותי הלגיטימית שנשללה ממני.

בכבוד רב,

חנניה
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
לזכות אותי ב 900 נקודות מתמיד ולהשיב את הכסף בגין מיסי הנמל ושינוי שם השובר! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה