שירות גרוע של חברת אל על |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד
חברת אל על
שלום רב...
אני אמורה לטוס עם חברת אל על ביום שבת הקרוב לבייג'ין. טיסה שאורכה למעלה מעשר שעות.
לתדהמתי הרבה, המטוס שהוקצה לטיסה זו הינו מטוס מדגם 767 - מטוס ללא מסכים אישיים.
חברת אל על ידועה בניסיונותיה הרבים לשפר את תדמיתה ואת שירות הלקוחות, אך יש כנראה מספר היבטים שעליה לא חשבה..
אני נוסעת עם אל על וחברה בנוסע המתמיד, אולם לא תיארתי לעצמי שאל על לא תחשוב על לפנק (ולו במעט!!!!) את לקוחותיה בטיסה כזו ארוכה.
לא רק שאין מסכים אישיים, אלא אין שקעים לחשמל למחשבים אישיים על מנת שאפשר לפחות יהיה לצפות בסרטים שהובאו מהבית.
לצערי, הכרטיס כבר כורטס ואין באפשרותי לבטל את הטיסה, אולם אני יכולה להבטיח לכם שבטיסות הבאות שלי (אני אמורה לטוס בתקופה הקרובה הרבה לסין) לא אטוס בחברת אל על וחבל.
בכבוד רב
מירב עציון
מספר נוסע מתמיד 6358626
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|