פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות רצינית לפנייה נושא התלונה:
זגדון דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה הקודמת אליכם בקשר לעיכוב הטיסה ב10 שעות והמתנה ממושכת בשדה התעופה
חברת אל על אכן יצרה איתי קשר אך "שיחקו" איתי כאשר אמרתי שאין לי את פרטי הכרטיס נאמר לי שאין הם יכולים לטפל בבעייתי אז לכן ערכתי חיפוש במסמכי ואכן נמצא הכרטיס לאחר מכן שלחי את פרטי הכרטיס לשרות הלקוחות ונאמר לי רק לאחר שלושה שבועות המתנה שהנני צריך לשלוח את הכרטיס אליהם ופרטיו אינם מספיקים
בערך לפני חודש נשלח הפקס לחברת אל על
ומאז לא קיבלתי תשובה ולא מענה מחברת אל על זהו ללא ספק זלזול
מאוד התאכזבתי מהשירות הלקוי
תודה מראש
אסף זגדון
ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ובכתב פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
פניה חוזרת של הלקוח תגובה:
תשובה תישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה