פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה לתלונתי בענין נקודות בונוס במועדון הנוסע המתמיד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שבאתר התקבלה תגובה של גב' דניאלה קינן גזית נציגת פניות לקוחות- אל על ובה הבטחה שהתשובה תשלח אלי תוך 21 יום, טרם שמעתי מנציגי אל על.

מטעמי נוחיות אני מעתיק כאן את תלונתי מיום 24.12.07

שלום רב ותודה על הםעילות המבורכת שלכם!
לפני כמה חודשים בדקתי את מצב הנקודות של בני (יונתן דויטש מספר חבר במועדון הנוסע המתמיד 7357080) במועדון הנוסע המתמיד של אלעל ולהפתעתי גיליתי שפג תוקפן של 500 נקודות בונוס (שעלות רכישתן שווה ל 500$). מנסיון העבר ידעתי שאלעל נוהגת שלוח דוא"ל בו היא מודיעה על כך שתוקף הנקודות עומד לפוג ומשום כך לא הבנתי כיצד פג תוקפן של הנקודות ללא שקבלתי הודעה על כך. לאחר שפניתי לנציג אלעל הסתבר שכתובת הדואר האלקטרוני שהיתה באתר אלעל היתה שגויה כאשר הטעות היתה של נציג אלעל שטעה בהעתקת הכתובת ולא בטעות שלי!. לאור זאת פניתי למחלקת קשרי הלקוחות בחברת אלעל ותארתי בפניהם את השתלשלות העניינים. בתגובה קבלתי מכתב סתמי שבו תיאר מר יוסי קורסיה, האחראי על פניות המועדונים את האופנים השונים בהם ניתן לבדוק את מצב הנקודות בחשבון, אך לא התייחס באופן ספציפי לטענתי על כך שהטעות בעדכון כתובת הדוא"ל היתה של נציג אלעל! בעקבות זאת כתבתי לו מכתב נוסף, אולם גם כאן הוא כלל לא התייחס לטענתי אלא חזר על הדברים הכלליים שהופיעו במכתב הראשון.
מעבר לכך היום גילית שגם תוקפן של 150 נקודות שבחשבוני פג, ושוב ללא שקבלתי על כך התראה (מספר החבר שלי במועדון הנוסע המתמיד הוא 4239406). בבדיקה שערכתי הסתבר לי שבפרטים האישיים המופיעים באתר אלעל כלל לא מופיעה כתובת הדואר האלקטרוני שלי.
בנוסף ברצוני לציין שכאשר אני ובני הצטרפנו למועדון הנוסע המתמיד - הצטרפות הכרוכה בתשלום, כל התקשורת והעדכונים נעשו באמצעות הדואר. בשלב כלשהו החלטיה חברת אלעל להעביר את כל הפעילות לאינטרנט אולם הדבר נעשה באופן חד צדדי וללא שנתתי לכך את הסכמתי וכמובן ללא שניתנה לי הזדמנות ראויה לבדוק האם הפרטים בחשבוני מעודכנים. משום כך אני סבור שהאחריות על כך שלא קבלתי דואר אלקטרוני המעדכן אותי על כך שתוקף הנקודות עומד לפוג חלה על חברת אלעל ולכן אני מבקש שכל הנקודות שתוקפן פג יושבו לחשבון של בני ולחשבוני שלי.

בתודה ובברכה
יעקב דויטש
כספי סוג הנזק :
השבת כל הנקודות שפג תוקפן פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי קורסיה- אחראי פני שם ותפקיד:
שלום רב
כל פניותיו של מר דויטש נענו על ידנו בכתב ובעל פה באמצעות כל מעריכי השירות של חברת אל על. הלקוח שוחח עם מנהל שרות במוקד הטלפוני ובאמצעות 3 מכתבים ממחלקת קשרי לקוחות. בתשובתנו האחרונה הובהר כי לא נוכל לצערנו להיענות בחיוב לבקשתו. בעקבות פנייתכם שוחחנו עם הלקוח והסברנו את עמדתנו.
תגובה:
פניותיו של מר דויטש נענו בעבר על ידנו בכתב ובעלפה באמצעות כל מעריכי השירות של חברת אל על. הלקוח שוחח עם מנהלת שרות במוקד הטלפוני ובאמצעות 3 מכתבים ממחלקת קשרי לקוחות. בתשובתנו האחרונה הובהר כי לא נוכל לצערנו להיענות בחיוב לבקשתו. בעקבות פנייתכם שוחחנו עם הלקוח והסברנו את עמדתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה