פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרק בארוחת הערב בטיסת אל-על נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת.ד 41 נתב"ג 70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24 לספטמבר 2007 טסנו אני Inon Segal ובת-זוגתי Anat Shimoni עם חברת אל-על לפריז בטיסה 0327 שיצאה מבן-גוריון, הטיסה המריאה בשעה 00:10. כשעה לאחר ההמראה הוגשו לנו משקאות וזמן קצר לאחר מכן ארוחת הערב, שכללה סלט, כריך (מכיוון שבאותה טיסה לא הייתה ארוחה בשרית למרות שכן אמורה להיות) וקינוח.
בעודי אוכל את הסלט שהוגש לי, הבחנתי בעצם בלתי מזוהה בצבע חום, כאשר התקרבתי ובחנתי את העצם מקרוב, חשכו עיניי. חרק מעופף קטן (מת) נמצא על אחד עלי החסה
(תמונות מצורפות). באותו רגע התעוררה בי ובבת-זוגתי שישבה לצידי תחושת גועל, שלוותה בפינוי מידי לשירותים של המטוס. . .

פנינו לדיילת והפנינו את תשומת ליבה לעניין. הדיילת פינתה לנו את המגש ושאלה אם אנו מעוניינים בחדש, ענינו בשלילה. לא היינו מסוגלים לאכול יותר עקב בחילות נוראיות ותחושת גועל איומה. הדיילת ציינה שהיא מלאה טופס תלונה, (התלונה אמורה להיות אצלכם אם אכן נכתבה), אולם לא קיבלתי ממנה אסמכתא לכך. ברצוני לציין שהדיילת הגישה לנו קינוח קטן בכדי להמתיק את הטעם המר שנשאר בפינו אולם לא יכולנו ליהנות ממנו. לאחר הנחיתה בפריז חיכתה לנו טיסת המשך לארה"ב. משעת ארוחת הצהריים שאכלנו בבית בסביבות השעה 15:00
(אנו גרים בצפון ולכן לא הייתה בדרכנו הזדמנות לאכול במועד אחר) לא אכלנו דבר, סמכנו על האוכל המצוין שמוגש בטיסות אל-על. וכך יצא שהפגישה הבאה שלנו עם מזון הייתה רק בטיסת ההמשך, וכפועל יוצא לא אכלנו דבר במשך 20 שעות עד לטיסת אמריקן איירליינס מפריז.
עקב כך שלא ניכנס לפינו אוכל במשך הרבה זמן סבלנו מתחושת רעב, ובנוסף התחלתי לסבול מכאבי ראש איומים, במשך הטיסה כל מה שנכנס לפינו היו מים.
כמו כן, בדרכנו חזרה לארץ בטיסת אל-על 0348 בתאריך 12 לאוקטובר 2007 אני ובת-זוגתי לא אכלנו דבר והפעם מבחירה, החוויה הלא נעימה שפקדה אותנו בטיסתנו הראשונה עלתה וצפה עם קבלת האוכל.
מיותר לציין שהאוכל המוגש צריך להיות כשר לאחר בדיקות קפדניות חוזרות ונשנות, אך לצערנו לא הפעם.

זאת איננה הפעם הראשונה שבה אני משתמש בשירותי חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל-על. בכל הפעמים עד עכשיו הייתי שבה רצון מהשירות החם ומהאוכל המזין. אולם לבת-זוגתי זו הפעם הראשונה שהיא טסה לחו"ל ובכלל משתמשת בשירותי אל-על, האכזבה העמוקה שחשנו ותחושת הגועל גרמה לנו לא לרצות להשתמש שוב בשירותי החברה.

בנוסף הפיצוי שקיבלתי מחברת אל-על היה מעליב והוסיף לתחושת העלבון מהיחס.
אם הינכם מעוניינים לדעת מהו הפיצוי, 50$ למימוש בכרטיס טיסה הבא.
זה נראה לכם פיצוי הולם? מאכזב!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עגמת הנפש והעלבון הנוסף שנגרם לנו מהטיסה ושירות הלקוחות. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה