פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה שאושר - חצי שנה ללא החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר בוצעה עסקה עם חברת נסיעות בכרמיאל שעיקרה מבחינתי רכישת שני כרטיסים ( מלון וטיסה ) ללוצרן בסוף ינואר תחילת פברואר ( ההתארגנות היתה פרטית בקבוצה) .
במועד ביצוע העסקה נאמר לנו שניתן לבטל עד שבועים לפני מועד הטיסה בעלות של דמי ביטול של 50$ לכרטיס ( 100$ לעסקה שאני בצעתי) .
הואיל ואבי אושפז במצב קריטי לא ניתן בידי לטוס ולכן בטלתי בטלפון ( שלושה שבועות לפני הטיסה) וקבלתי אישור ב-EMAIL שאכן הנסיעה בוטלה.
לאחר קבלת האישור נאמר לי שב-20 בפברואר אני אזוכה בכסף לאחר קבלת אישור מאלעל.
ב-20 למרץ עם הרבה סבלנות יצרתי שוב קשר עם החברה - שבנתיים שינתה את שמה לאיילה ונאמר לי שעדיין לא קבלה אישור מאלעל ( הכסף ששולם למלון הוחזר לי במלואו ).
בשיחה עם אלעל נאמר לי עפ"י מספרי הכרטיסים שהחברה זוכתה כבר בדצמבר ( מספרי הכרטיסים : 1142483791834 , 1142483791833) – לא ברור לי כיצד התבצע זיכוי לפני הביטול ויתרה מכך ( עפ"י סוכן הנסיעות ) לא יתכן שחברה ששינתה את שמה או לא קיימת זוכתה .
מאז ועד היום למעלה מחצי שנה לא קיבלתי שום זיכוי מאלעל למרות בקשותי החוזרות ועל כך אני מלינה.

מצו"ב העתקי ה-EMAILS המאשרים את העסקה וביטולה :

From: EL AL Israel Airline Ltd. [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, November 01, 2007 12:37 PM
To: [email protected]
Subject: E-Ticket
מספרי הכרטיסים :
תהל רואי : ROY/TAHELMRS : 1142483791834
מיכל חזקיה : 1142483791833 : HEZKIA/MICHALMRS



Sent: Tuesday, January 15, 2008 6:59 AM
Subject: FW: נסיעה ללוצרן

ביטלתי את מיכל ותהל

דניאלה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי על ביטול העסקה שאושר עפ"י התקנון פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה