פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה ניזוקה ואלעל לו מודה באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו עם אל על מת"א לברלין. בשדה התעופה בברלין קיבלנו מזוודה פתוחה לגמרה עם רוכסן מקולקל. דיווחנו במשרד LOST&FOUND מקומי וקיבלנו דו"ח נזק. במהלך טיול שלנו התקשרנו לנציגות אל על בפרנפורקט ונאמר לנו שהם לא יכולים לעשות שום דבר, שאם אין לנו ברירה שנקנה מזוודה ונתחשבן בארץ.

בתודה לחברנו בגרמניה הם השאילו לנו מזוודה עד לביקור שלהם אצלנו.
שבוע אחרי חזרתנו ארצה שלחתי לאל על בפאקס כל המסמכים נדרשים: צילומי כרטיס, boarding card, תגית ממזוודה שניזוקה, דו"ח משדה התעופה ותיאור מקרה.

לפני יומיים קיבלתי תשובה מאל על ובה (ציטוט ממכתב אל על):
חברה אל על אינה נושאת באחריות לנזק שנגרם לידיות, גלגלים, רגליות, רצועות, רוכסנים ו/או כל אביזר חיצוני למזוודה.

מכתב מוסיף לנו שאין בכוחה של אל על להשפיע על תהליך שינוע מזוודות שמתבצע ע"י נמלי התעופה וכ"ד.

ז"א, אחרי ששילמתי לאל על עבור כרטיס טיסה כולל מסי נמל וכל התוספות, שלחתי מזוודה שלי (ללא חריגה במשקל, גיל המזוודה – כשנה אחת) וקיבלתי אותה מקולקלת ולא מתאימה לשום שימוש בעתיד אין לי מה לעשות חוץ מי גם בפעם הבאה לתת לאל על לקלקל לי פרטים אישיים שלי?

כספי סוג הנזק :
מזוודה חדשה והתנצלות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה