פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיסת הלוך- 5 שעות ובטיסת חזור שעה אחת נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני ליידע אותכם על מה שקרה בטיסותינו האחרונות עם חברת אל-על.
בן זוגי ואני התחתנו. חודשיים לפני החתונה הזמנו את טיסת ירח הדבש שלנו לאיטליה וכחודש וחצי לפני הזמנו את המלונות לתקופת שהותינו. לאור העובדה שזמנינו היה קצר, ורצינו "ללכת על בטוח",החלטנו לטוס עם חברת אל-על שידועה כחברה בטוחה ללא עיכובים או ביטולים חריגים.
נתקלנו בטיסותינו בשני עיכובים חריגים- גם בטיסת ההלוך וגם בטיסת החזרה לארץ. פרטי הטיסה :
02.06.08 טיסה: LY381השעה המתוכננת: 07:40. שעת היציאה: 13:00- עיכוב של יותר מ 5 שעות.
10.06.08 טיסה: LY382 השעה המתוכננת: 12:20. שעת היציאה: 13:20- עיכוב של שעה.
העיכוב בשני המקרים נודע לנו רק כאשר היינו כבר בדיוטי פרי, ממש לפני זמן כניסתינו למטוס ( חלק מהנוסעים כבר היו במטוס ונאלצו לפנות אותו).
תכננו, שמכיוון שאנחנו נוחתים במילאנו והיעד הבא שלנו הוא פירנצה, לטייל במילאנו 4-5 שעות במהלך היום (שעת הנחיתה המתוכננת הייתה 10:40 לפני שעון איטליה) ובערב להמשיך ברכבת לפירנצה. מכייון שהנחיתה התעכבה ב-5 שעות ולא נותר זמן והיינו נורא עייפים ומוטשים מההמתנה והנסיעה, נאלצנו לוותר על ביקור במילאנו ולהמשיך ישר לפירנצה. הרגשנו הפסד גדול ועוגמת נפש על כך שנחתנו במילאנו אך לא הצלחנו לבקר ולטייל בה אחרי הנחיתה. מכיוון שגם המלון השני לשאר שהותינו הוזמן מראש לא היה באפשרותינו לשנות את תוכנית הטיול ולבקר במילאנו לפני החזרה לארץ.
מיותר לציין שבכדי להגיע לשתי הטיסות קמנו באמצע הלילה אך במקום לנוח או לישון במטוס היינו צריכים לישון על הרצפה בשדה התעופה (יאמר לזכות דיילות הקרקע שדאגו לנו לשמיכות וכריות בשדה התעופה בבן גוריון-בטיסת ההלוך).
העיכובים שתיארתי אמרוים להיות דבר חריג בחברת טיסה כל כך גדולה ומכובדת ואינם צריכים לקרות בתדירות שכזו.

בן זוגי ואני מבקשים חוץ מתשומת הלב לעניין ואי הישנותו בהמשך, לפיצוי שיהלום את עוגמת הנפש והנזק שנגרם לנו בטיול ירח הדבש שלנו. לצערינו התכנון מראש והזמנת הטיסה בחברה בטוחה לא הועילו לנו במקרה זה.

בברכה
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ההולם את הנזק ועוגמת הפש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
EL-AL ISRAEL AIRLINES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנוסעת פנתה אלנו ופנייתה נענתה בתאריך 19.6 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה