פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד טיסה ונזקים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ הזמנו זוג טיסות לקולומביה בחב' אופיר טורס , וקיבלנו טיסות סדירות לקולומביה דרך פריז ומיאמי ב-17/9 בשעה 1.00 .
השבוע הודיעה לנו חב' אופיר טורס כי אלעל הקדימה את מועד הטיסה ונאלץ לצאת יום קודם (מעל 8 שעות) ב16/9 בשעה 17.00 ולבלות לילה בפריז, במקום קונקשן של 5-4 שעות.
מעבר להפסד יום עבודה של שנינו, עלינו לשלם לינת לילה בבית מלון בפריז, ארוחות והעברות,
בחב' אופיר טורס הודיעו לנו כי לפנים משורת הדין הם יתנו לנו מחצית מעלות מלון הכי זול לשנינו וינסו למצוא לנו מלון קרוב לשדה התעופה. מעבר לכך הודיעו לנו כי עלינו לפנות לאלעל. בפנייתי הטלפונית היום הודיעה לי נציגת אל על כי באחריות החברה רק להעבירנו ליעד תוך 24 שעות וזהו!
אנו מעוניינים לטוס במועד כפי שהוזמן ע"י לפני 5 מחדשים ואם אין ברירה ואין טיסה?! אנו מצפים שהחברה תדאג לסידורי לינה במלון קרוב וסביר ולא הכי זול, סידור שיכסה את כול הוצאות לינה, אוכל והעברות וכול נזק והוצאה נוספת שתתלווה כתוצאה מהשינוי, שלא לדבר על הפסד יום עבודה לשנינו.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הטיסה המקורית שהוזמנה לפני 5 חדשים, או פיצוי הולם לכול הנזקים. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה