פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למטען נושא התלונה:
זוהר  שושנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 03/09/2008 חזרתי בטיסה של חברת בד של אל על .ממקדוניה .אוכריד
בטיסה .2u5092 ברגע שקיבלתי את המטען קיבלתי שוק מהנזק שניגרם למזוודא
שלי ..הנזק שניגרם .1) מנעול המזבדה ניתלש מימקומו יחד עם הצופציק של הרוכסן
2) ידית קפיצית של המזוודא נעלם מהמזוודא .3) המיזוודה מלוכלכת בגריז שחור
בצורה היומה .חשכו עני המזוודה עלתה לי למעלה מ300 ש"ח ..
פניתי למחלקת אל על למרכז איתור כבודה בתרמינל בנתבד
וניתקלתי באוזנים אתומות .מלבד נייר שתסלחו לי אף לנגב בו לא שווה
בתענה כך ניכתב בותו פתק .כי החברה אינה אחראית לנזק שניגרם לידיות גלגלים שריטות.רוכסנים .מנעולים וכמו כן לנזקים שניגרמו כתוצאה מבלאי טבעי או.משקל יתר .למרות שלאף אחד מהסעיפים .לא רלוונטים .מפני שהמזוודה חדשה .
הנזק ניגרם כתוצאה מהעמסה ברוטליט של המטען.ניתן לבדוק זאת המזוודה עדיין ברשותי .עד למתן תשובה מהגורמים שפניתי אלהם הנהלת אל על שעד כו לא התיחסה לתלונתי .אם בכל נסיעה אני צריחה לרכוש מזוודה אוי לי ולחברה שמתימרת להיות הטובה בעולם
כספי .ביזבוז זמן סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה