פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בכבודה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 27.10.08 הגענו ארצה בטיסת "אל על" ממילנו. הטיסה התחילה בסן פרנציסקו עם חברת "אמריקן איירליינס" ובניו יורק היינו אמורים לעבור לטיסת "אמריקן איירליינס" למילנו ומשם עם "אל על" לת"א. מסרנו 4 מזוודות בסן פרנציסקו והיינו אמורים לאסוף אותן בת"א. הטיסה מסן פרנציסקו נחתה באיחור בניו יורק ולכן הפסדנו את טיסת הקישור למילנו והעלו אותנו על טיסה ללונדון ומשם למילנו ולת"א. כמובן ש"ניתקנו מגע" עם המזוודות שלנו בניו יורק. לפי אמנה בין-לאומית, אל-על אחראית במקרה כזה לטיפול בכבודה שלא מגיעה ליעדה. מילאנו דוח אובדן באולם הנוסעים הנכנסים (מספרו 54252) והפקידה שטיפלה בנו אמרה שהיא רואה שהמזוודות אותרו ושהן נמצאות בידי "אמריקן איירליינס" ב-נ.ת. קנדי, שהן הועברו ל"אל-על" ואמורות להגיע עוד באותו יום בטיסת "אל-על" מס' 2 לת"א. מאחר והמזוודות לא הגיעו כמובטח פנינו למחלקת הכבודה של "אל על"מספר פעמים. לטענתם הם לא קיבלו את המזוודות מ"אמריקן איירליינס" למרות שבאתר בינלאומי לאיתור מטען שקישור לו נמצא באתר "אל-על" מצויין שהמזוודות נמסרו ל"אל על" ב-26.10 לטיסה 02. אמריקן איירליינס עומדים על כך שהמזוודות הועברו ל"אל-על" כמצוין. הטיפול של "אל על" היה רשלני וחסר איפתיות תוך מסירת תירוצים מתירוצים שונים מתוך לכסיקון תירוצים מוכן שבו משתמשת כנראה החברה. בתחילה נמסר לנו שהמזוודות חייבות לעבור בדיקה בטחונית שאורכת "לפחות 24 שעות" (להערכתי בדיקה כזו לא צריכה להימשך יותר ממספר דקות), שהמידע באתר הבינלאומי לאיתור הכבודה אינו נכון וכאשר אזל מלאי התירוצים הם טוענים שהמזוודות כלל לא אצלם. כמובן שבמקרה שכזה הפתרון הקל ביותר הוא להאשים את הצד השני - קרי אמריקן באי מסירת המטען.
למרבה הפלא, אחת המזוודות הגיעה ביום 30.10 בטיסת "אל-על" מפריס אך באתר איתור המטען הנ"ל היא הופיעה רק אחרי שהיא הגיעה ארצה ולא כאשר הועלתה לטיסה, מה שמראה שהדיווח של "אל-על" לאתר אינו אמין. עד שפצחנו בסקנדל וביקשנו לדבר עם "האחראית" לא חזרו אלינו אף פעם בטלפון, טענו שלוקח להם הרבה זמן לקבל מידע מ"אמריקן" (לי זה לקח 5 דקות), ובכלל כל היחס היה לא-איכפתי ומזלזל.
עגמת נפש, סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה