פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
5D93LX הזמנה - מחדל! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חווית טיסה?

על מה אתם מדברים שם באל על?

אני ממתין לשני הילדים שלי בבוקרשט רומניה...אשתי הגיעה איתם לנתב"ג.. הכל היה צריך לתקתק.. ההזמנה בוצעה מרומניה .. ישירות עם אלעל בארץ..
אפילו הזמנו שרות של דיילת מלווה לשני הילדים..

ועכשיו אשתי והילדים מתקשרים אלי מנתב"ג בלחץ שאין בכלל כרטיסים.. ובדלפק אלעל מספרים לה סיפור שההזמנה בכלל לא נסגרה..
אני מרומניה טיפלתי בעניין .. ישירות מול נציגת שרות שלכם. ברשותי הקלטות של כל מהלך העניינים.. נמסר כרטיס אשראי. אפילו נוצר קשר שלכם עם אשתי בארץ לתיאום מסירת הילדים.
בדלפק אל על מודים שהיתה טעות שלהם .. ושמישהי לא סגרה את ההזמנה ומבקשים ממני לפתור את הבעייה עם חברת כרטיסי האשראי בישראל בזמן שאני ברומניה בתוך הקריסמס .. הכל בלחץ של טרום טיסה..
בזמן שהילדים שלי בלחץ.. וכבר בלי מצב רוח.. לטיסה שחיכו לה שבוע..

אז תתעוררו שם באל על..
על איזה חווית טיסה אתם מדברים? לילדים שלי הרגתם את חווית הטיסה עוד לפני שהתחילה..

העוגמת נפש לא שווה.. את מחיר הטיסה..

מנסיוני כאיש עסקים שטס הרבה מאד עם חברות תעופה רבות ומגוונות, אני יכול לציין שרמת ואיכות השרות באל על היא מהנמוכות ביותר בעולם.

אני אחשוב פעמיים לפני שארכוש כרטיס שם .. אם בכלל..
עד כה לא נתקבלה התייחסות מאל על .. למעט .. מייל אוטומטי..

אעדכן!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות אלי ולילדי ופיצוי הולם על עגמת הנפש. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה