פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה שנעלמה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי לדרום אפריקה עם חברת אל על ובהסכם מיוחד עם החברה טסתי בטיסת פנים עם חברת בריטיש אייר מיוהנסבורג לקייפטאון.
בדרך חזרה טסתי מקייפטאון עם בריטיש ושלחתי את המזוודה ישירות לארץ.
מטעמי בטחון המזוודה יורדת ביוהנסבורג ועלי לזהות אותה ולאחר מכן היא ממשיכה במטוס שלי לישראל.
עברתי בטחון,ולאורך כל הדרך אמרו לי שעלי לזהות את המזוודה שלי ואשרתי את הבקשה.
הגעתי לפתח המטוס ואמרתי לדייל הראשי בטיסה 512 שלא ראיתי את המזוודה.
הוא היה לחוץ לצאת לדרך ושאל את איש הבטחון הישראלי שאמר שהוא לא יודע על מה מדובר.
הוא פנה לאיש בטחון דרום אפריקאי צעיר וגם זה ענה אותה תשובה.
הדייל וכל הצוות היו לחוצים לצאת לדרך ואמרו לי,לא חשוב ,אל תדאגי,המזוודה במטוס.אמרתי שאני יודעת שבאל על מאד מקפידים על הבטחון ואם לא ראיתי את המזוודה אז אין מזוודה
לאורך כל הדרך ידעתי בתוכי שהמזוודה איננה. ואכן כך היה.
חיכיתי כשעה עד אחרון המזוודות ונשארתי יתומה בשדה.
כעסתי,בערתי,למרות שביסודי אני אשה רגועה ושלווה,ויכולות לקרות תקלות,אבל הזלזול של הצוות ושל אנשי הבטחון שהמזוודה שלי לא במיוחד עניינה אותם,פגע בי קשות.
אני צורכת כדורים חשובים למחלה שיש לי.שמרתי אצלי בתיק שני כדורים ואת היתר שמתי בתיק מיוחד במזוודה כי ידעתי שהחוקים הנוקשים היום יכולים להקשות עלי אם יראו חבילה של כדורים.
כמובן שנותרתי בלי כדורים,שגרמו לי לחולשה קשה מאד וחוסר יכולת לתפקד וללכת למחרת לעבודה.
מאחר ואסור לקחת משחות וקרמים שונים,ומה שהיה אתי בכלים קטנים{לאור החוקים},שמתי משחות רפואיות בתוך המזוודה,כך שגם בהם לא יכולתי להשתמש ואלרגיה אליה אני חשופה,התחילה שוב.
צלצלתי למחרת לאלעל ואף אחד לא ידע על מה אני מדברת בכלל.
הים אני צריכה לנסוע לרופאים השונים ולבקש מרשמים חדשים .מאחר וקבלתי את המכסה החודשית הבקשה צריכה לעבור הסכמה מיוחדת של מנהל סניף קופ"ח.
עוגמת הנפש,הרגשת הזלזול,החרדות שלי והסבל הגופני רגשי-מישהו באלעל שזלזל לגבי המזוודה שלי,חשב על כך???
המזוודה היא כל חלק מהאדם.ואל לצוות לזלזל בזה.תפתח מזוודה ,כמו תפתח מקרר ותכיר את מי שעומד מולך
יש מישהו שיכול לעזור לי.
אני חייבת לאזן ולומר שהשירות של הדיילים במטוס היה נפלא וכמו כן גם האוכל,הסרטים,והיתה טיסה נעימה מאד למרות שאני בתוכי ידעתי שהמזוודה לא אתי וכאב לי הזלזול של הדייל הראשי אלברט ואנשי הבטחון שלא חשבו לבדוק בכלל אם המזוודה הגיעה.
הטיסה לא היתה מלאה,לא היו תקלות ולכן אני לא מבינה למה כל כך הרבה אנשי צוות בשדה לא יכלו להקדיש לי 10 דקות מזמנן ולבדוק איפה המזוודה.
רפואי -רגשי-זמן-כסף סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה