פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש כרטיס טיסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
זכיתי בשני כרטיסי טיסה, בונוס. בחרתי את היעד לאתונה וקבעתי תאריך לחופשת חנוכה. (איש חינוך) קבלתי שיחה מנציגי הנוסע המתמיד, שהטיסה הוקדמה.הבהרתי שלא אוכל לממש את הכרטיס כי הוא נופל על ימי עבודה. אמרו לי אפשר לדחות, ביקשתי לדחות לחופשת הפסח, אמרו לי שזה אפשרי, אבל תאבד את הבונוס על כרטיס אחד כי הזמן עבר. הנני מסרב לעניין הזה ושלחתי מכתב רשום למנכל"ית "הנוסע המתמיד",( 3/2/09 טרם קבלתי תשובה). אין אני מוכן שיקבעו לי דבר שאני לא אוכל לעמוד בו ואין הוא תלוי בי. לטיפולכם אודה.
פורים שמח!
עוגמת נפש, עלבון ובזבוז זמן. סוג הנזק :
כרטוס כרטיסי בונוס, לאתונה בחופשת הפסח וללא שום עלות, תשלום, קנס וכיוצ"ב. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה