פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצול מקומות ישיבה בטיסה לבייג'ין ובחזרה בין אב לבנו נושא התלונה:
שובט דוד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17-3 טסתי עם בני במסגרת טיול מאורגן לבייג'ין ביצענו צ'יק אין באינטרנט וקיבלנו 2מושבים נפרדים באותה שורה[משך הטיסה הוא מעל 9 שעות]
בחזרה בתאריך 29-3היינו בין 10 הראשונים בדלפקים ושוב לא קיבלנו מקומות יחד אלא אחד אחרי השני .כל תלונותנו לא הועילו מנהל הדלפקים הסיני אמר שאין מה לעשות מפני שכל המקומות תפוסים ניסינו להסביר לו שההרשמה רק החלה אך כלום לא עזר כי " עם סינים לא מתווכחים" ברצוני להביע את חששותי הכנים לגבי תפקודה של חברת התעופה הלאומית שלנו שאם היא לא מסוגלת לתת את השרות המינימלי הזה לנוסעיה אז זה אומר דרשני[היו מקרים נוספים של הפרדות בין בני זוג באותה טיסה ]
נסעתי לטיולים מאורגנים גם עם חברות אחרות ואצל כולם הקבוצה יושבת במרוכז מדוע זה לא כך באלעל?בקבוצה שלי הפיזור היה על כל שטח המטוס
לטיפולכם המיידי
צער .כעס.ויכוחים מיותרים. סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה