פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן כבודה ושירות מתחת לכל ביקורת ! נושא התלונה:
qumsieh dunia שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי מפורטו אלגרי עם חברת TAM לסאו פאולו ומשם שלחתי 3 תיקים שלי ישר לתל-אביב פלוס שילמתי 150$ על עודף משקל !שהגעתי לסאו פאולו עצרו אותי אנשי הביטחון של אל על ועשו לי בדיקות איומות ונוראיות,הפשיטו אותי,עצרו את התיקים ששלחתי ולקחו לי אפילו את תיק הגב שהיה אמור לעלות איתי על המטוס ! חיכיתי 3 שעות בתקווה שמישהו יתפנה ויתן לי קצת יחס,כל מה שעשו זה להעביר אותי ממישהו לאחר ! עד שבסוף עליתי למטוס,רק עם דרכון וכרטיס אשראי. אפילו הפלאפון שלי צלצל ולא נתנו לי לענות,איש הבטחון"ויקטור" צעק עלי והורה לי לשים את הפלאפון בתיק,בצורה הכי לא מכובדת שיש !
שהגעתי ליעד חיפשתי את התיקים שלי נואשות ומצאתי רק 2. עוד תיק אחד גדול היה חסר ותיק הגב שלקחו לי ! בסוף הוצאתי דוח וחזרתי הביתי,עצבנית ורותחת !
אחרי 4 ימים ב 26JUN09 התיקים הוחזרו אלי הביתה.
המצב שלהם היה על הפנים,הייתי בשוק ! התיק היה קרוע מלמטה,למרות שקניתי אותו חדש מברזיל לפני החזרה שלי! ובפנים הכל היה הפוך ומעוך ומקופל כאילו שחזרתי ממלחמה!
נעלם לי מחליק לשיער מהתיק,אחד שקניתי גם בברזיל! ועוד תיק של REEBROK.דיסקים שקניתי משם היו שבורים וזרוקים בתיק ! ותמונות שחבר שלי הכין לי היו קרועות! וההלם הגדול זה שמצאתי מברג וכפפה מגומי קרועה ! שני החפצים אלה לא שייכים לי מן הסתם !!!!!!!!
התקשרתי המון וניסיתי לדבר עם מישהו אך לטענתם "זה קורה"!
כמו כולם אני בחרתי לטוס בחברה זו על סמך זה שהיא חברה ישראלית,בטוחה ואיתה מרגישים"כמו בבית"!!!!
בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שיהיה מצב כזה !
ו... להזכיר שאני אזרחית ערבייה נוצריה ! שזה בכלל גרם להם לחשוש ולעולל בי זוועה כזו !!!
החבר שלי היה אמור לטוס אלי עם חברת אל על ואחרי מה שקרה איתי החליף חברה!
מס" הדוח : 63528
מס" כרטיס: 1142461426026
שני התיקים שנגרם להם נזק ונגנב מהם דברים : JJ719778\LY990929
מס" טיסה אל על : LY0010
תאריך טיסה: 21JUN09
עוגמת נפש וגן עלבון וגם בזבוז זמן !!!!!!!! סוג הנזק :
החזר כספי של הדברים שנגנבו מהתיק,פלוס 150$ ששילמתי בפורטו אלגרי סתם !!!! לפחות ! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
זיוית פטיט נאור שם ותפקיד:
גב' קווימסיח הנכבדה,

אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות אתר "תלונה" בתאריך 19 ליולי 2009.

הצטערתי לקרוא על האיחור בקבלת כבודתך, כמו גם על האופן בו היא נתקבלה לאחר טיסתך מסאן פאולו בתאריך 22 ליוני 2009.

בהחלט מובנת לי תחושתך באשר לבידוק הביטחוני, כמתואר במכתבך. אבטחת התעופה האזרחית בנמלי התעופה, בארץ ובחו"ל, מתבצעת על פי הנחיות גורמי האבטחה הממלכתיים. הבדיקות הביטחוניות עלולות לעיתים לגרום לאי נוחות ואנו כחברת תעופה מצרים על כך, אולם למרבה הצער, המציאות מחייבת נקיטת בדיקות ביטחוניות קפדניות.

הציבור הטס עמנו מבין את הצורך בהבטחה ויודע , כי אין בעריכת הבדיקות הביטחוניות משום כוונה לפגוע במאן דהוא. במקרה הנדון, מדובר בתחנה חדשה, אשר המקום שהוקצע לנו (ע"י הרשות המקומית) לצורך הבדיקות, הינו ארעי ולכן לא מיטבי. מבדיקה יסודית שערכנו בעקבות קבלת תלונתך מול הגורמים האחראים, עולה כי הבדיקה הביטחונית, נעשתה בהתאם לנהלים והתייחסותם של אנשי הביטחון הייתה תוך התחשבות ובנימוס ככל שניתן.

ככלל, כאשר מדובר בבדיקת ביטחון למזוודות, עובדנו עושים כל אשר ביכולתם לשמור על סידור החפצים המקורי שהיה במזוודה טרם בדיקתה, תוך מניעת כל נזק לכבודה. בנושא זה חשוב לי להדגיש כי במקרים נדירים, בהם נגרם נזק במהלך הבדיקה, המקרה מתועד, הנוסע מקבל אישור בצירוף הפנייה אלינו ובמקביל נשלחת הודעה לתחנת היעד. לא כך היה במקרה זה, התיקים לרבות המכשיר לשיער, נשלחו לארץ בתום הבדיקה.

בהקשר זה ברצוני להוסיף, כי בדיקות ביטחון לכבודה נערכות גם על ידי הרשות המקומית, אשר לה הסמכות המלאה לפתוח/לפרוץ מזוודות לצורך בדיקה, לאחר שזו נבדקה על ידנו, ללא נוכחות הנוסע. לפיכך, לא ניתן לקבוע מה הגורם האחראי לנזק שנגרם.

אנו, כמו גם רוב חברות התעופה, פועלים על פי חוזה התובלה האווירית, המסדיר את אחריותו של מוביל אווירי בתעופה אזרחית. בהתאם לתנאי החוזה, אין למוביל אווירי אחריות לפריטים שבירים, כגון הדיסקים והתמונות, הכלולים בכבודת הנוסע, בין אם בידיעת המוביל או שלא בידיעתו.

באשר למזוודה שניזוקה, אבקש להפנותך עם המזוודה ובצרוף מכתבי המקורי, לחנות מזוודות ותיקים לחוות דעת וטיפול בהתאם. ברצוני לציין כי מסגרת האחריות שלנו אינה כוללת נזק לאביזרים חיצוניים כגון, ידיות, רגליות, גלגלים וכדומה. לתאום ביקור בחנות הקרובה לאזור מגוריך, אנא צרי קשר עם : "ננדי" בטלפון : 1-700-505-770.

גב' קווימסיח, אני מקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.

בכבוד רב,

זיוית פטיט נאור
יחידת תביעות כבודה

תגובה:
הפניייה לתיקון נזק למזוודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה