פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים מדוייקים על מקום טיסה ששולם עליו כסף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1.07.09 טסנו אחותי ואני למוסקווה במטוס של אל-על בטיסה ly0611 בדלפק הכירטוס אמרה לנו הדיילת שאין מקום שנוכל לשבת בו יחד מכיוון שנסענו בקבוצה וחלק גדול מהמקומות הוזמן מראש.דיילת הקרקע הציעה לנו שני מקומות צמודים ליד פתח החרום אם נשלם 39$ כל אחת.היה לנו חשוב לשבת ביחד לכן הסכמנו להצעה וקיבלנו את המקום 45k 45h היא לא אמרה לנו שקיר השרותים הוא חצי מטר מאיתנו וכל פעם שנכנס מישהו לשרותים הייתה דפיקה חזקה בדלת שלא נתנה לנו מנוח.וזה קרה כל דקה לאורך הטיסה.כמו כן כשדלת השרותים נפתחה לרווחה ולא פעם אחת, אחותי שישבה במעבר קיבלה מכה ברגלה.פניותינו לצוות הדיילים בראשותה של הדיילת רות רפאל נענה רק באנחנו מצטערים.הדייל רותם נתיב הביע נכונות לנעול את השרותים הנ''ל אך הדיילת רות רפאל לא הסכימה.היא גם לא התייחסה לתלונותינו עד שאחותי שנפגעה פיזית מדלת השרותים פרצה בבכי כשרות רפאל מכרה את מוצרי הדיוטי פרי ולא שעתה לתלונתה החוזרת ונשנית.בשעת הטיסה האחרונה העבירה רות את אחותי למחלקה ראשונה ואני נשארתי עם הדפיקות של הדלת שהקפיצו אותי כל דקה כשכל רצוני היה לישון אחרי לילה ללא שינה עקב ההתייצבות באמצע הלילה לטיסה.ברצוני לדעת אם בצע הכסף הוא הדבר החשוב ביותר לחברת התעופה אל על,החברה הייצוגית של ישראל.או שנוחות הנוסעים והתנהגות נאותה של צוות האויר כולל דיילות הקרקע הוא המכתיב את כללי החברה.למה לא הוסבר לנו לפני ששילמנו על המקום שהוא צמוד לשרותים ומאד לא נוח ולמה במקום להנות מהמקום המיוחד התעננו כל הדרך. בושה וחרפה לחברת התעופה אל על שבעבור בצע כסף יגרם לנוסעיה סבל.
כספי ופיזי סוג הנזק :
תשובה הולמת והחזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה