פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זאת הפעם השנייה שאני כותבת על אותה התלונה אך אין שום תגובה מצד החברה,מדוע???? נושא התלונה:
זנה איילת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו שני כרטיסי טיסה ישירות ממיאמי לארץ אך בעקבות הסופה שהייתה דחו לנו את הטיסה ביום אחד כאשר היעד הוא ממיאמי לניויורק ומניויורק לארץ ובפירוש נאמר לנו בטלפון ובשדה התעופה של מיאמי שהמזוודות שלנו יגיעו איתנו לניויורק ויעבירו אותם לטיסה שלנו לארץ ,אך בשיא החוצפה שהגענו לשדה התעופה בניויורק חיכו שני נציגי אל על עם דפים שעליהם מספר הטיסה שלנו ובפיהם הודעה על כך שבעוד חצי שעה הטיסה שלנו יוצאת והמזוודות יישלחו אלינו הביתה עם טיסה שיוצאת באותו יום בערב או שיש אופציה אחרת לקחת את המזוודות באותו רגע ולנסוע לשדה תעופה ניוארק ולהמתין חמש שעות לטיסה הבאה ורק , לבסוף החלטנו שניסע עם הטיסה הקרובה ואת המזוודות נקבל כפי שהובטח לנו -בטיסה שמגיעה אותו יום(וזאת בגלל שהאמנו באל על). הגענו לארץ וחיכינו למזוודות ששם היה כל רכושנו ורק אחרי חמישה ימים קיבלנו את המזוודות. בכל פעם שהתקשרנו לאל על נאמר לנו ע"יי הנציגים" שהמזוודות היום מגיעות בטיסת מטען" דבר שהתגלה כשקר וחוסר אמינות יום אחרי יום.לא רק ששילמנו יקר יותר עבור טיסה ישירה והגענו בשני טיסות בנוסף לכך מראש מהארץ מאחר ולא היה לנו את כל חפצינו שנשארו במזוודות.
נזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כך ששילמנו על כרטיס ישיר ובסוף טסנו ב פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אריה אבנד , מנהל תביעו שם ותפקיד:

אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת הפנייה יצרו נציגי מחלקת יחסי הלקוחות של אל על קשר עם הלקוח ונושא פנייתו טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת אל על מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחסיון לקוחותיה ולפיכך אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
תגובה:
על פי המוסבר לעיל, אנו יוצרים קשר ישיר עם הלקוח ונטפל בפנייתה באופן מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה