פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי עבור נוסע שלא עלה על טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה 4 שנים אנו מתגוררים בניו יורק. הקיץ הגענו לביקור בארץ, טסנו עם חב' אל על וברשותנו היו כרטיסים חזרה לארה"ב. כרטיס אחד קנינו באמצעות נקודות בונוס, ושני כרטיסים נוספים לילדים במחיר מלא. במהלך השהייה קיבלנו החלטה להיות תושבים חוזרים ולכן לא מימשנו את הטיסה חזרה. כשבוע לפני הטיסה בררנו מה מגיע לנו במידה ולא נטוס, ונמסר לנו שאת כרטיס הבונוס אפשר לדחות לתאריך אחר, ואילו שני הכרטיסים האחרים נזרקים לפח ואין עליהם זיכוי בכלל. איננו מבינים מדוע בהודעה מראש, עבור כרטיסים ששילמנו עליהם מחיר מלא, לא מקבלים זיכוי למימוש הטיסה בתאריך אחר, או זיכוי כספי כלשהו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי או מתן אפשרות לטיסה בתאריך אחר פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מירי- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
לילך היקרה, אנו ניצור איתך קשר ונבקש לראות סוגי הכרטיסים שהיו ברשותך.
חשוב באופן כללי להבהיר שלכל כרטיס תנאי כרטוס, שינוי וביטול משלו.
ולכן יתכן כי ברכישת כרטיסי מבצע למשל אחד התנאים שהם אינם ניתנים להחזרה למעט מיסי הנמל ששולמו בגינם.

תגובה:
נמשיך לטפל באופן אישי מולך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה