פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל בנוסע עסקים ומחלקה ראשונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי במחלקת עסקים ללוס אנג'לס. ראשית המחיר היה יקר מאד בהגזמה: 5000+ דולר!!! ומיוחד שקניתי את הכרטיס יום לפני הטיסה והמחיר לא אמור להיות כ"כ יקר..
הגעתי לשדה תעופה בארץ והיחס היה יפה מאד מצוות אל על אבל זו היתה לי הפעם הראשונה במחלקת עסקים ולא ידעתי שיש מקום מיוחד לשהות בו לפני הטיסה ובמיוחד שהייתי מאד רעבה וסתם חכתי עם כולם על הכסאות וגוועתי ברעב... אף אחד לא אמר לי מילה על זה למרות שהגעתי הרבה זמן לפני הטיסה(3 שעות) ורואים ילדה בת 18 שלא מבינה מה הולך סביבה ולאן ללכת ורק אומרים לי : זה השער שאת צריכה ללכת" וזהו...
בחזור לארץ כבר ידעתי והלכתי לחכות עם כל אנשי מחלקת עסקים אבל אני שומרת כשרות ולכן לא יכלתי לאכול שם כמעט כלום חוץ מחטיף צ'יפס וקורנפלקס ומים.. אפילו המיצים לא היו כשרים... ובטיסה חזור היחס של הדיילות לא היה יפה כ"כ.. כמו במחלקה רגילה.. בשביל זה שלמתי כ"כ הרבה?? אני לא חושבת שצריך להתייחס כך אלי והרגשתי שלא סופרים אותי כי אני קטנה ומתייחסים רק למבוגרים שיודעים לדרוש.. ה 15 שעות טיסה היו לי סיוט של ממש!!!
ועוגמת נפש עצומה סוג הנזק :
פיצויים פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה