פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקי כבודה נושא התלונה:
וליצ'קו דניס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:


ברצוני להתלונן על שירות שלול ויחס מחפיר מצד החברה:

אני ובת זוגתי רכשנו עסקת נופש לאמסטקדם. החבילה כללה בין היתר טיסת חזור עם חברת "אל-על" אשר פרטיה : LY 336 יצאה בתאריך 2/9/09 בשעה 22:15 משדה תעופה באמסטרדם ונחיתה משוערת ב 3:30 בנמל בן גוריון בתאיך 3/9/09.

לאחר נחיתה ומעבר בביקרות דרכונים ניגשנו למסוע בכדי לקבל את המזוודה ולתדהמתינו גילנו מראה זוועתי של משהו שהיה נראה פעם כמו המזוודה (שקנינו לצורכי הטיול הנ"ל מספר שבועות לפני כן).
מכוון שזאת לא הפעם הראשונה שאנו משתמשים בחברתכם, ידענו שיש למי לפנות לקבלת פתרון משביע.
בדלפק החברה קיבלה אותנו נציגה בשם מירב (טענה שיש רק אחת כזאת בחברה ולא הייתה מוכנה למסור פרטים נוספים). הסברנו בסבלנות לנציגה על העוול שנעשה לנו ועל המזוודה שנהרסה (לא ניתנת יותר לשימוש) כפי שניתן לראות בתמונות: 256,257,259,260,261,262,265,266,276,271,271 אשר רובן צולמו כבר בדלפק עצמו.
מירב טענה שמבחינתה היא לא מסוגלת להבחין בכך שהמזוודה נהרסה למרות הטענות שלנו על ריצ'רצ'ים שבורים/ עקומים, שני חורים בגודל עט, ברזל תומך שיצא החוצה ועוד. הנציגה אמרה שמבחינתה זהו "בלאי טבעי" וזאת למרות שהבהרנו שהמזוודה חדשה לגמריי ובטיסת הלוך היא נשארה תקינה לחלוטין.
בסופו של עניין הנציגה הועילה בטובתה לתת לנו אך ורק שובר לתיקון הכתמים (וגם זה נעשה בגדר "טובה", וציינה שאינה חייבת לעשות זאת). ניסינו לפנות לשכל הישר של מירב ואף הוחכנו לה שהרוכסנו נשברו והתעקמו בעקבות פתיחה של אנשי בטחון של חברת אל-על כפי שמופיע בתמונות 263,264 אך קיבלנו תשובה אטומה - "בלאי טבעי".
והדובדבן הגיע שעות ספורות אחרי זה - כשהגענו הביתה. כבר בפתיחה ראשונה שמתי לב לסדר אחר מזה שאני סידרתי את הדברים בתוך המזוודה (הנני פדנט נוראי בדברים הקטנים) ולאחר הסתכלות קצרה ראיתי שנעשה נזק בלתי הפיך למגפיים (תמונות: 267,268,269) שניקנו באמסטרדם רק כמה שעות לפני הטיסה - עלות הנעליים 150 יורו !!!!!! אני מניח שמי שניסה לסגור את המזוודה התקשה איתה ובתמימות הניח את הסולייה של מגף אחד על המגף השני ובכך גרם נזק שלא ניתן לשחזר או לתקן. קבלה על המגפיים נמצאת כרגע בבנק להחזרות מיסים באמסטרדם ואנו מאמינים שיחזור אלינו תוך מס' שבועות בודדים.

כל האירוע הביא צל כבד על הבטחון שלנו בחברת הדגל של ישראל, "אל-על". לא האמנו שדבר כה זניח יהפוך לסדר היום שלנו ונאלץ להתמודד עם התכתבויות, זיכויים, שוברים והנחות ועוד בהודינו רוצים בסה"כ את מה ששילמנו עבורו ממיטב כספינו - בטחון שלנו ושל הציוד שלנו. אנו לא מאמינים בצעקות ואיומים, אנו לא מאמינים בגסות רוח וחוצפה (כפי שנהוג מדי פעם בישראל) אך, אנו כן מאמינים דגולים בקבלת זכויות שוות וכן מאמינים ביחס הוגן וטוב.

מחכים לתגובה הולמת גם בנושא ניזקי המזוודה וגם בנושא נזק לרכוש פרטי שנגרם עקב פתיחה בטחונית.

בברכה דניס

נ.ב : קבלות ואישורים ישלחו ע"ל הצורך


אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה