פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פרטי התלונה



07/06/2009 : תאריך המקרה
פיצוי :תלונה בנושא

חברת תעופה אל על


חמוטל מחזרי

0545629940 :טלפון נייד
56819384 :תעודת זהות

[email protected] :דואר אלקטרוני
גבעתי 7 ראש העין :כתובתו



:פרטי התלונה
בני גל מחזרי רוקד בלט בארהב מגיל 14 ב7.6.09 הזמין באמצעות האינטרנט כרטיס לארץ בעלות 1443$.מסיבות אישיות ביטל את הכרטיס ב14.6.09 בביטול הודיעו לגל שהכסף יוחזר לחשבונו תוך 30 ימי עסקים.כאשר לא ראה הזיכוי בחן ב24.07.09 פנה שוב לנציגים שבחברת התעופה אל על בארץ ואז החל מסע תרתורים של הלוך ושוב זה יגיע..אנחנו נברר.. לא יכול להיות ..ועוד הטלפונים שגל עשה אין ספור עד שב30.07.09 הואילו לאמר לו שהנציגות הניו יורק לא טיפלו בבקשה ואף שלחו אותו לסניף בניו יורק לדבר איתם אישית. אני לא צריכה לספר על העלויות הרבות שאנו משקיעים כדי שהילד ילמד בחול.גל נמצא לבד בחול וזקוק לכסף מאוד עוגמת הנפש מהזילזול בה נתקל לא מובן מחברה כל כך גדולה ששמה על דגלה שרות טוב ללקוח. תודה מראש על טיפולכם חמוטל .אשור הזמנה:0713th מס הזמנה2. מסמך'1142461485098 קבלה מס 10046
אגב את הכסף עבור החזר הכרטיס בניקו קנס 200$ קיבל גל לפני כשבועיים.

וזאת לאחרבעשרות טלפונים לנציגות אל על בארץ ובחול

תודה מראש על טיפולכם.

חמוטל








:







כל הפרמטרים שברשימה סוג הנזק :
נתון לשיקולכם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה