פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומבזה בשדה תעופה ג'נבה נושא התלונה:
בירינבוים רבקה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בושה וחרפה ליחס מזלזל של דיילי צ'ק אין בשדה התעופה ג'נבה. השתלשלות העניינים תפורט במכתב גדול בהמשך לזה באימל. עלי לציין שעד היום השתדלנו לטוס בחברת אל על מהיום גמרנו עם אל על. נטוס רק בחברות זרות. עברתי השפלות ליד קהל רחב. בנוסף לכל מה שקרה בשדה התעופה המזוודות לא הגיעו ליעדן רק למחרת הגיעו אלי המזוודות עם נזקים.
עלבון. נזק נפשי קשה הרגשתי כאילו נאצי רודף אחרי מדובר על האחראי של דיילי הצ'ק אין סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה