פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין עיכוב בלתי נסבל בטיסת אל על נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 17.12.2009 בן זוגי ואני תכננו לעלות על טיסה מספר 316 של "אל-על" ולהמריא בשעה 14:30 מלונדון-היתרו אל נמל תעופה בן גוריון, אך הטיסה נדחתה בחמש שעות. לאחר עלייה למטוס חל עיכוב נוסף, ולאחר מכן מסר קברניט הטיסה כי יחול איחור נוסף של חצי שעה. כעבור חצי שעה, דווח כי עדיין לא ניתן להמריא. בסופו של דבר, חל באופן מצטבר איחור של יותר משש שעות וחצי !!!.

עובד "אל-על" בלונדון-היתרו, מסר לנו כי הדחייה של הטיסה בחמש שעות (ללא קשר לעיכובים הנוספים שהיו לאחר מכן) היא בשל סיבה שאינה קשורה לתנאי מזג אוויר, אלא אילוץ מסוים של חברת "אל-על". זכור לי כי באותו יום היה מזג אוויר נעים ללא גשם, רוח או כדומה.

בנוסף, 24 שעות לפני מועד ההמראה המקורי בדיקה באתר אינטרנט של "אל-על" לא עדכנה על איחור פתאומי זה. גם לא התקבלו הודעות (טלפונית או SMS), על אף שהשארנו פרטים במעמד רכישת הכרטיסים.

מיותר לציין עד כמה גדולה עוגמת הנפש לגלות שאנחנו "תקועים" בשדה התעופה לכל כך הרבה שעות, ללא התראה מראש. הטיסה שרכשנו דרך "אל-על" אינה טיסת צ'רטר, והעלות הגבוהה יחסית של כרטיס הטיסה אמורה להקנות ערבות למועד הטיסה, שבמקרה שלנו, מאוד מהותי עבורנו.

אבקש לקבל התייחסותכם למקרה זה של זלזול בלקוח, לפחות עתה אם לא ב-17.12.2009, ולפצות אותנו בגין הנזק שנגרם לנו.

בברכה,
עפרה

נזק כספי סוג הנזק :
מבקשת לקבל פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
הנוסע נענה ישירות על ידינו בשיחות טלפוניות ובמכתבים. תגובה:
הנוסע נענה ישירות על ידינו בשיחות טלפוניות ובמכתבים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה