פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איתור כבודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחרתי לטוס אל על כדי להרגיש "הכי בבית בעולם".
טסתי עם אימי לביקור משפחתי בבואנוס איירס - דרך סן פאולו. ההמתנה הארוכה מהמצופה בשדה בברזיל לא מנעה מאיתנו להלל ולשבח את השירות הנהדר של אל על טרום הטיסה, הן בטלפון והן בנתב'ג.
לפני חזרתינו ארצה בדקנו היטב שדבר לא השתנה מבחינת הטיסה.
יצרנו קשר עם אל על בבואנוס איירס, ואימתנו מקומות ישיבה, ארוחה מיוחדת
וכן שוב את נהלי הכבודה. בפירוש נאמר לנו בשלושת הפעמים בהן התקשרנו, שכמובטח כל אחת מאיתנו רשאית לשוב הביתה עם 2 מזוודות במשקל 23 קילו כל אחת.

מבואנוס איירס יצאנו ב19 לינואר, עם 2 מזוודות שלא עולות על 21 קילו ותיק יד שחור גדול. הגענו לסן פאולו ושם עברנו את הבדיקה הבטחונית של אלעל.
שלושת הכבודות קיבלו אישור בחיוך לשוב ארצה. לפני העליה למטוס,
רק הוסבר לנו שהבחור 'הג'ינג'י' החמוד שביצע את הבדיקה מעט מעופף וכי שכח לציין מספר נוסע כלשהו, המהווה דבר שולי,
וכי אין לנו מה לדאוג: "המזוודות יגיעו דקות ספורות אחריהן..."

בטיסה, רגעים לפני הנחיתה הרכה, התבקשנו להביע בכתב חוות דעתינו על השירות.
שמחנו שהיתה לנו ההזדמנות לציין היותיינו מרוצות שבחרנו בחברת התעופה שלנו.
לא ציפינו אז לאכזבה שכזו.

בארץ נחתנו בצהרי היום, 2 מהמזוודות שלנו נחתו גם הן, אך תיק היד השחור נעלם.
להפתעתינו לא היינו הנוסעות היחידות שכבודתן נשארה בשדה בברזיל.
בסערה ניגשתי לפתוח קריאה לאיתור הכבודה.
הבחורה שקיבלה אותי היתה חסרת רגישות לחלוטין. כאילו והתעלמה כלל מהעובדה שלמולה לקוחה לא מרוצה שזה עתה איבדה דבריה האישיים.
עם דמעות בעיניים הסברתי לה שהנסיעה החשובה הזו היתה מנסיבות שכול.
שבתיק מזכרת שאין לה מחיר או כל פיצוי כספי, והם בגדיה של סבתי ז'ל, אותם לקחנו למזכרת. שהבגדים שבתיק - ערכם רגשי.

"את לא רואה שאינך היחידה?!" - שאלה אותי פותחת הקריאה בפליאה.
ממש מודל לשירות.
שבנו הביתה עם כבודה בלב.
בבוקר שישי קיבלנו הודעת SMS שהכבודה אותרה. נראה שמיהרנו לשמוח.
במהלך השבת לא יצרו איתנו כל קשר. ובראשון התקשרנו אנו לשאול מדוע לא שבה הכבודה בטיסה שיצאה מברזיל ארצה?... ולאף אחד לא היתה עבורנו תשובה.
הובטח לי כי ישובו אליי טלפונית.
אך שוב הייתי אני זו ששבה להתקשר למוקד.
בחורה נחמדה בשם ענת הצטערה לבשר לי כי ההודעה על איתור כבודתי נשלחה בטעות. שלעת עתה לא ידוע או ברור מה עלה בגורלה.
שינסו לעשות המיטב.

הבוקר השאירו לי הודעה קולית בנייד שאין חדש.
תיק יד שחור גדול, עליו כתוב שמי בעברית ובאנגלית, ובו תכולה שעונה בדיוק לתיאור שמסרתי...
שוכב בשדה בברזיל, ומערכת גדולה, שלמה ומקצועית כביכול כאלעל לא
מסוגלת לאתרו.
מערכת שאמורה לתת לי להרגיש בטוחה, לעשות המיטב כדי להשיב חפציי הביתה,
לא מתביישת לומר לי 'שזה קורה'.

כולי תיקווה שכבודתי תמצא. שבגדיה היקרים של סבתי זכרונה לברכה,
לא הלכו לאיבוד, שאין הם מושלכים, או מקבלים יחס חסר כל רגישות כשם שקיבלנו אנו.

טל א.

כספי, בגדים ונעליים סוג הנזק :
מציאת התיק, החזרתו וכן מכתב התנצלות על היחס פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי ריצ'קין שם ותפקיד:
הנוסעת פנתה לאתר תלונה בטרם קבלת הכבודה, בינתיים היא קיבלה את הכבודה ואני שוחחתי איתה והסברתי את אשר ארע. הנוסעת קיבלה את ההסבר ואף הודתה לי והמקרה נסגר לשביעות רצונה המלאה. תגובה:
פיצוי בשובר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה