פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לארוחה מיוחדת בטיסה שלא בוצעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בטיסה LY 008 מתל אביב לניו יורק בתאריך 29.12.2009
טרם הטיסה הזמנו מראש שתי ארוחות לי ולאמא שלי ארוחות מיוחדות ללא גלוטן היות ואנחנו בעלי רגישות לגלוטן.
בארוחת הערב אשר הוגשה בטיסה, אמא שלי אכן קיבלה ארוחה ללא גלוטן (אורז+עוף) אך משום מה אני קיבלתי ארוחה רגילה (פסטה וקציצות) המכילה גלוטן!.
יש לציין כי על 2 הארוחות היה מדבקה של GFM שאומר שזוהי ארוחה ללא גלוטן.
כמו כן, בארוחת הבוקר, קיבלנו מנה אשר הכילה מרכיב העושה רושם שהוא בעל פרורי לחם, כמו כל שאר הנוסעים. עקב טעות ארוחת הערב, חששתי מהמרכיבים ולכן ביקשתי מהדיילים פירוט לגבי מרכיבי הארוחה, אך הם לא ידעו לתת לי תשובה ברורה.
בגלל הרגישות הרבה לגלוטן החלטתי לא לקחת סיכון וויתרתי גם על הארוחה הזו, ויצא שטיסה שלמה לניו יורק (10 שעות) לא אכלתי כלום.

* צילמתי את הארוחות לצורך הוכחות.
** המלצה לחברה: להוסיף פירוט מרכיבים לארוחות מיוחדות למנוע עוגמות נפש נוספות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה