פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנוסע המתמיד - ואיך אלעל עושים הכל בכדי למנוע ממך להשתמש בנקודות נושא התלונה:
גבאי איתי שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב ים המלח 45 גני תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
מועדון הנוסע המתמיד מפרסם את עצמו בשימושיות וביכולת הצרכנים להשתמש בנקודות הנצברות ע"י הנוסעים בצבירת הטבות וטיסות חינם. המועדון אף מאפשר ע"פ חברת אלעל להזמין כרטיסים עבור אנשים אחרים אך כאשר אכן רוצים להשתמש בנקודות מתחיל להופיע הכיתוב הקטן.

אלעל טוענת שנאמר במפורש (מה שאגב מאוד קשה למצוא באתר) שלא ניתן להעביר וצבור נקודות עבור בני משפחה - כלומר אם טסנו כולנו באלעל לא ניתן להשתמש בנקודות שצברנו יחד.

בניגוד לחברות אחרות כמו איבריה והחברות הארופאיות המעודדות את הצרכנים בשימוש בנקודות המועדון אלעל מדברת הרבה על נקודות המועדון אך מוצאת דרכים עקלקלות בכדי להתחמק מלאפשר לצרכנים שימוש בהן.
כספי סוג הנזק :
לאפשר למשפחתי להשתמש בנקודות הנוסע המתמיד כמשפחה ולא להפריד כל נוסע ובכך למנוע שימוש בנקודות המועדון פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה