פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פיצוי על נזק למזוודות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אל על מפצה נוסעים על נזקים במזוודות שנגרמו על דיה אולם מסתבר שרק נזקים שהיא מעוניינת לכסות. חברת אל על לקחה לעצמה את הזכות להחליט שאינה מפצה על סוג מסוים של נזקים - נזקים חיצוניים למזוודה , כפי שנמסר לנו על ידי דיילת קרקע אחראית בנתב"ג ביום ראשון 29.3.10 - והרי ברור שאלו נגרמו על ידי טיפול לא ראוי של העובדים שהעבירו את המזוודות אל הטיסה וחזרה.אבקש לדעת מכוח איזו סמכות מחליטה החברה לא לפצות את הנוסעים על נזקים שנגרמו בעת היתה אחראית על המזוודות של הנוסעים.
יש לחייב את החברה לפצות את הנוסעים על כל נזק!
תודה
כספי סוג הנזק :
פפיצוי על נזקים שנגרמו למזוודות שלנו בטיסה ממילנו בלילה של ראשון בבוקר (מעבר לעוגמת הנפש שנגרמה לנו בשל איחור של יותר משעתיים בטיסה). פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אריאלה טולדנו גונן, נצ שם ותפקיד:
לנוסעת נשלח מכתב תגובה בתאריך 12/04/2010 תגובה:
לנוסעת נשלח מכתב תגובה בתאריך 12/04/2010 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה