פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה שהיא סיוט אחד מתמשך-ממש לא מרגיש בבית נושא התלונה:
טייב  קטי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסת חזרה מאמסטרדם לתל אביב, בתאריך 11 לאפריל 2010 הסיוט התחיל עם העמידה בתור לצ'יק אין ,עוד לפניו. שעה 20:30 לפני כניסה לצ'יק אין ,יש תור ,אנחנו עומדים בתור ארוך שחוסם את המעבר לכל הנוסעים האחרים ,אפשר היה להעמיד את כולם בתור ליד,שלא יחסום את המעבר ויגרום לאי נעימות ,אבל היי -זו אל על !
2.אני שואלת את הדיילת : "האם זה התור" ,במשפט ציווי אני מקבלת את הפקודה: "תעמדו פה בתור" ,לרגע אני לא בטוחה אם שילמתי עבור הטיסה ,כי זה מרגיש כמו טובה אחת גדולה שעשו לי מהרגע הזה והלאה.
3.בידוק בטחוני- בכניסה למכונה אני מצפצפת ,פשוט מרוב העייפות שכחתי להוריד את טבעת הנישואין ,אני מתבקשת לעמוד ליד הדיילת לבדיקה שהייתה גסה ומיותרת.הסרת טבעת הנישואין ,הייתה פותרת את הבעיה.
4.ישיבה במטוס- הגענו שלושה אנשים ,זוג +ילדה ,בזמן לבדיקות ובין הראשונים לעלייה למטוס.איננו בקיאים במושבי המטוס ובגודלו ולאחר כבוד הושיבו אותנו בשורה הראשונה ליד השרותים .
א. מאחר והגענו ראשונים לא הנתי למה "נענשנו" במקומות הגרועים .
ב.אני מזמניה את מנכל אל -על לעבור טיסה של ארבע שרות בצמוד לשירותים ,עם ריחות שהופכים את הבטן ורעש המים ששוטף את האסלה כל הזמן !! שלא לגבר על כל האנשים שעוברים לשרותים ופשוט "נכנסים" בך לכל אורך הטיסה.
אף אדם לא צריך לשבת בצמוד לשרותים,שילמנו בשביל ה"תענוג" 630 דולר לכרטיס .
ה.אזלו השמיכות - נגמרו השמיכות ,קר אבל אין !
ו.חלוקת המזון -מתחילים את החלוקה מתחילת המטוס ,כמובן שמגיעים למושבים האחרונים אין כל אפשרות בחירה ,"נשאר רק גבינה ,אני מצטערת" אומרת הדיילת . מה זה לא ברור?
ז. איחור בזמן הטיסה- נו ,על זה נסלח.
בקיצור,חוויה מפוקפקת ,הרגשתי ממש כמו טרוריסטית שמנסה להיכנס לארץ אחרת-זה היה ממש מעליב ומפחיד בנקודה מסויימת.
בקיצור- ממש לא מרגיש בבית ואני בוחרת ממש לא לנסוע עם אל-על לשום מקום בעולם !!!.
שרות לא הולם לתשלום סוג הנזק :
שיפור היחס לנוסעים-אנחנו הלקוחות שלכם !! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה