פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי מגוחך על אובדן כבודה נושא התלונה:
בלום ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אל על - ססמאות
שלום ב-11 בפברואר בשעה 6:05 עליתי על טיסה מישראל לרומא.
בחרתי בחברת כחול לבן שמתגנדרת באיכות, יוקרתיות, ושירות יוצא דופן.

ואכן נוכחתי לדעת שחווית הטיסה השתלמה בעבור תוספת לא מובטלת במחיר.
את המטען "הכבד" שהבאתי איתי לבירת האפנה לא קיבלתי.
נאלצתי לבלות את ימי החופשה הקרים במחשבות על אובדן של זיכרונות ומותגים שקניתי במיטב כספי.

וגם כשחזרתי לארץ נוכחתי לדעת שעדיין כבודתי לא הגיעה, לאחר 21 יום הודיעו לי שע"פ חוק היא נחשבת כאבודה.

סכום הכבודה שלי נע בקירוב ל-7,000 ש"ח, שלא לדבר על הערך הסנטימנטלי.
אל על בחרה לפצות אותי ב ש"ח1,813

ואני שואל למה?למה בחרתי בכם?
חוסר האחריות שלכם למטען הריגשי והפיזי גורמת ללקוחותיכם מפח נפש
טעויות קורות עם זאת על טעויות משלמים מעתה, לאחר הזלזול בי כלקוח, תקראו על ידי אל-אל
אל לסמוך על פרסומים כוזבים
אעשה הכל שאנשים לא יעקצו כמו שאתם עקצתם את לבי

אל אל - הכי לא בבית

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי ריצ'קין אחראית תב שם ותפקיד:

לכבוד 21/04/2010
מר משה ליאור בלום תיק מס': 344425
רח' פנקס 76
תל אביב


מר בלום הנכבד,

אני כותבת אלייך בהמשך לפנייה שהתקבלה במשרדנו מאתר תלונה, בתגובה למכתבנו אליך מיום 12 לאפריל 2010.

מבלי להמעיט בערך תחושותיך, ברצוני לציין כי נושא זה, ואחרים, קבוע במערכת של אמנות בינלאומיות ואינו נתון להחלטה חד צדדית של חברת התעופה. הכללים החלים בלעדית במקרים אלו, קובעים- כי הפיצוי היחידי בגין כל תביעה לנזק, עיכוב או אובדן של כבודה הינו פיצוי כספי - המוגבל במהותו.

בהקשר זה אציין כי שוויה הכספי של הכבודה אינו הגורם שקובע את גובה הפיצוי, היות ואחריותה של חברת תעופה בתעופה בין לאומית מוגבלת על בסיס משקל, הגבלה זו נקבעה באמנה בין לאומית הנקראת אמנת וורשה. המחוקק הישראלי כלל אמנה זו בתחיקה הישראלית במסגרת "חוק התובלה האווירית תש"מ".

יצוין לעניין זה, כי כוונת מנסחי האמנה והמחוקק הישראלי ביישום הוראותיה של האמנה בחוק התובלה האווירית, היא לאפשר לנוסע לקבל פיצוי מהמוביל מבלי להטיל עליו נטל ראייתי כבד מחד, ולקבוע את גבולות פיצוי זה מאידך. בכך שומרת האמנה על האיזון בין האינטרסים של הנוסע לבין אלו של המוביל. כחברת תעופה, לצערנו אין אנו יכולים לחרוג מהכללים הבינלאומיים האמורים. כמתחייב הן מהדין הישראלי והן מאמנות בינלאומיות ועל פיהם החברה נוהגת.

בהחלט מקובל, במקרים מסוג זה, לפנות לביטוח הנסיעות, על מנת לקבל החזרים מעבר למגבלות האחריות של חברת התעופה.

מר בלום, אני מקווה כי הסברי זה יתקבל בהבנה וכי טיסותיך בעתיד תהיינה לשביעות רצונך המלאה.


בכבוד רב,

נעמי ריצ'קין
אחראית תביעות כבודה




תגובה:
לא ניתן להוסיף על הפיצוי שנשלח- לפנות לחברת הביטוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה