פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי פיצוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 3.5 הייתי אמור לחזור בטיסת יום לארץ מאמסטרדם בשלב הבידוק ניגש אלי קצין הביטחון של אל על באמסטרדם או משהו כזה שאל אם אני מעוניין להישאר 12 שעות נוספות באמסטרדם ולקבל בתמורה 400 יורו , לאחר שהסכמתי הפנה אותי לאדם אחר ,אני חושב שקראו לו דניאל הוא היה הולנדי הוסבר לי שאני ממתין עד אשר כל הנוסעים יגיעו ובמידה ויהיה מקום אני העלה על הטיסה, בזמן שחיכיתי כשעה בערך נתנו לי קופון לגשת ולאכול בשטח השדה תעופה , אחרי כשעה שבתי לצ'ק אין ונאמר לי שאני נשאר ועלי ללכת לדלפק אל על על מנת למלא פרטים ולהסדיר את ההישארות שלי , כאשר הגעתי לדלפק אל על נאמר לי שם שאין לי מקום על הטיסה (טיסת הלילה)כמו שהובטח לי לאחר דין ודברים ממושך מול הפקידה לבסוף נמצא פתרון ויש מקום , עכשיו לכסף נאמר לי שאת הכסף אני אקבל לאחר שלושה ימים כמובן שהפקידה מילאה את הטפסים והסבירה לי כל מה שרציתי ואז הלכתי לי לדרכי להמשך הסתובבות העיר הגדולה.
לאחר שלושה ימים אין כסף בחשבון ואני מרים טלפון לחברת אל על ושואל מה קורה, נאמר לי שאני צריך להגיש תלונה בפקס לכן שלחתי פקס והרמתי שוב טלפון ושם נאמר לי שרק אחרי חודש אני אקבל את הכסף אבל אם אני לא אקבל אז כדי שאני התחיל לדאוג (הבחורה עונה לשם שירי*2255) .
לאחר יותר מחודש פנתה אלי נציגה של קשרי לקוחות ולא מבינה מה אני מתלונן הרי רק אחרי חודש מקבלים את הכסף , אז הסברתי לה שחודש כבר עבר וכדי שתבדוק את הפרטים לפני שהיא תוקפת אותי , לאחר עימות הדברים היא אומרת לי שעלי לשלוח להם בדואר רשום את הקופון המקורי שקיבלתי באמסטרדם שאליו רשום הסכום שאני אמור לקבל כמובן שסירבתי לעשות זאת ואמרתי שאני מוכן לשלוח בפקס את העתק של הקופון היא אמרה שהיא תנסה לסדר שזה יספיק .(נציגת שירות לקוחות בשם סמדר 039716089 ) . לאחר כשבוע אני מקבל שיחת טלפון מאדם ממחלקת התשלומים של אל על (העונה לשם דויד 039716029)השיחה הייתה עניינית וקולעת אתה רוצה את הכסף שלח את הקופון אין קופון אין כסף נקודה, השבתי שאני את המקור לא שולח להם ובזה נגמרה השיחה .
החלטתי שאני פונה לעו"ד ואכן עשיתי כך אך דקה לאחר שיצאתי ממנו קיבלתי טלפון שוב סמדר על הקו ובידה הצעה אנחנו נפקיד את הכסף בחשבון ואתה תשלח לנו בדואר רשום את הקופון . כמובון שאני אמור להתחייב לה בפקס שאני אשלח להם את הקופון .מפתה מאוד ולכן הסכמתי למרות שלאחר מכן הבנתי בעצם שאני לא זה שאמור לשלם על המשלוח של הדואר רשום נכון זה רק 8.8 שקלים אבל למה מכיסי שאל על תשלם . ולכן שלחתי לה בפקס התחייבות שאני אשלם בתנאי שהם ישלמו את עלות הדואר הרשום לאחר שכסף יופקד בחשבוני כולל הסכום של המשלוח.
כבר שלושה ימים שאני מנסה להשיג את סמדר אבל איש לא עונה אני משאיר הודעות ואף אחד לא חוזר .
לכן החלטתי על עצם העיקרון שלהם לקבל את השובר אני בעיקרון לא אשלם את המשלוח כי מגיע לי לקבל את הכסף ואני לא צריך לרדוף אחריו מה שאני עושה כבר קרוב לחודש .
אשמח אם תוכלו להתערב בעניין ולעזור לי תודה מראש אורן ויכה.
כספי סוג הנזק :
תשלום מהיר של הסכום אשר התחיבו עליו במידה וירצו את הקופון בדואר רשום שישלמו גם את זה וכמובן פיצוי נוסף על עוגמת הנפש הטירטור הטלפוני והסחבת למרות שיש בידי מסמכים שמעידים על התחיבותם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה