פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ואי לקיחת אחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/7/10 ביצענו באתר אל על, הזמנה לטיסה לאילת, לשתי משפחות.
מספרי הזמנה המדוברים:
נורית ועודד ירוקר -3VYX6I
אריק וחפצי פוגל- 3WBE4S
הלוך, ב 29/8/10, בשעה 6:30 בבוקר, חזרה ב 20:30 ב 31/8/10.

חשוב לציין כי באתר בו ביצענו את ההזמנה, בשעת היציאה הופיעה 6:30, ללא ציון AM/PM או שעת ערב 18:30.
כמו כן, באתר הופיעו גם שעות טיסה מאוחרות יותר, עפ"י שעון 24.

רק היום, כשלושה שבועות מיום ביצוע ההזמנה, הסבה לתשומת ליבי חברתי נורית (שביצענו גם לה את ההזמנה), שמדובר על שעת נסיעה בהלוך ב 18:30 ולא ב 6:30 בבוקר, כפי שתכננו .
בכרטיס האלקטרוני שנשלח אלינו מצויין 18:30, דבר שלא היה מצויין באתר ביום ההזמנה.
כמו כן, לא ייחסנו חשיבות לכרטיס עצמו, מכיוון שסמכנו על יום ביצוע ההזמנה ואישורה עפ"י השעות שצויינו באתר.

משיחה עם מוקד השירות שלכם מהיום, הבנתי שהייתה טעות באתר, שתוקנה עקב תלונות (לאחר ביצוע ההזמנה שלנו, ב 7/7/10),
ואתם מוכנים לקחת אחריות בכך שתבטלו לנו את הטיסות, ללא עמלה של 30 ₪,
או שנוכל לטוס בטיסת בוקר, אולם נגמרו הכרטיסים המוזלים, והצעתם לטוס במחיר מלא (תוספת של 620 ש"ח לכל משפחה).
מובן מאליו ומן הראוי היה שלא תגבו עמלה בגלל הטעות בה הודיתם.

לתשומת ליבכם, כל התכנון היה עפ"י הבוקר ועפ"י הטיסה:
הזמנו מלון והתחייבנו לתשלום של 2,500 ₪ לכל משפחה, כולל הזמנת מקומות לפעילויות באילת באותו הבוקר.

על כן, התשובה אינה מקובלת עלי ואינה מספקת.

אני מצפה שתיקחו אחריות ולא תסתפקו בביטול העמלה של 30 ₪, אלא תאשרו לי לקבל את הכרטיסים עפ"י העלות ששילמתי : הלוך- 6:30 בבוקר, חזרה ב 20:30 ב 31/8/10.

חשוב לציין כי בעלי לקוח טוב שלכם, שנוסע לחו"ל מספר רב של פעמים בשנה ויש לו הנוסע המתמיד. תשובתכם תכריע בהמשך נסיעותיו דרככם.

נכון להיום, ביטלתי את הכרטיסים, על מנת להקטין נזק.
ממתינה לתשובה מהירה.

בברכה,
חפצי , 0505990880

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
הלקוח נענה ישירות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה