פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנה לא הולמת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסתי חזרה מניו יורק בטיסה 002 לא נשמרה לי מנה צמחונית שהוזמנה לארוחת הערב(הארוחה העיקרית)ואושרה בכרטיס האלקטרוני שלי. במקום זאת הדיילת "גירדה" שאריות ממנות שונות של קצת אורז, 2 חתיכות תפ"א ו-2 עגבניות שרי קטנות וזה היה כל האוכל שסופק לי לטסה הארוכה הזו.
אי לכך אני דורשת פיצוי הולם על עוגמת הנפש הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על טיסה ארוכה ללא ארוחה הולמת פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה