|
|
|
|
|
|
מנה לא הולמת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בטיסתי חזרה מניו יורק בטיסה 002 לא נשמרה לי מנה צמחונית שהוזמנה לארוחת הערב(הארוחה העיקרית)ואושרה בכרטיס האלקטרוני שלי. במקום זאת הדיילת "גירדה" שאריות ממנות שונות של קצת אורז, 2 חתיכות תפ"א ו-2 עגבניות שרי קטנות וזה היה כל האוכל שסופק לי לטסה הארוכה הזו.
אי לכך אני דורשת פיצוי הולם על עוגמת הנפש הזו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על טיסה ארוכה ללא ארוחה הולמת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|