פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואובדן כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני חברת הנוסע המתמיד באלעל, אמנם אני נוסע המתמיד הכי פשוט שיש, אך אני טסה בנאמנות את כל הטיסות שלי תל אביב- פריז, אך ורק עם חברת אלעל, וכך גם בן זוגי.

בתאריך 23/07/2010 קניתי כרטיס טיסה הלוך חזור לפריז, מספר הזמנה:
5LSHM5

תאריך הלוך 28/07/2010
תאריך חזור 06/09/2010

קניתי במכוון כרטיס טיסה יקר יותר, בכדי שיהיה לי כרטיס פתוח, אם אפשרות לשינוי הכרטיס, כיוון שסבתא שלי גססה בבית חולים ולא ידעתי מתי אצטרך לחזור.
לצערי סבתי נפטרה ביום שבת ה 7/08/2010.

התקשרתי אל חברת אלעל, וביקשתי להקדים את כרטיס הטיסה. נאמר לי אין מקום בטיסות ושעלי לשלם תוספת והשלמות ולשבת במחלקה ראשונה, דבר שהוא מעבר ליכולת התקציבית שלנו, המקום הפנוי היחיד היה ליום ראשון בצהריים.
בדקתי לגבי מועד הלוויה, ונאמר לי שככל הנראה הוא יהיה ביום ראשון בצהריים.
התקשרתי בשנית אל אלעל, ושאלתי אם אין משהו שאפשר לעשות, בעזרת הנקודות של הנוסע המתמיד או משהו אחר, כיוון שסבתא שלי נפטרה ולחכות עד יום ראשון בצהריים למקום בטיסה אומר לפספס את הלוויה. נאמר לי שאפשר במקרה מוות להוריד משהו מהמטוס בשבילי (בתוספת של 500$, כאשר שינוי הכרטיס עצמו אמור להיות 120$), אבל אני צריכה לפקסס תעודת פטירה.
הסברתי שאין אפשרות לתת תעודת פטירה כיוון שיום שבת וחברת קדישא מתחילים לעבוד רק במוצ"ש...
ולצערי נאמר לי שרק כך יוכלו לעזור לי.

אני רוצה להביע את אכזבתי הרבה מהטיפול בנושא, אני לא חושבת שמשהו ימציא מוות המשפחה בכדי להקדים את הטיסה, ואני חושבת שלא נעשה מספיק בכדי לנסות ולעזור לי למצוא פתרון לבעיה.
לקוחה של חברת אלעל- עם כרטיס טיסה חזור לישראל, תושבת ישראל , שהתמודדה עם מוות במשפחה,ונתקלה במחסום בירוקטי, בלי שום אפשרות לדבר עם משהו באלעל שיוכל לראות מעבר לשרירותי ולעזור לי להגיע בזמן ללוויה של סבתי.

בסופו של דבר קניתי כרטיס טיסה באייר פראנס.
למרבה הפלא, כיוון שקנינו כרטיס בהתראה קצרה ולא היתה "אמבטיה" עבור התינוקת שלי והדייל ראה את המצב בו הייתי, שידרגו אותי למחלקה ראשונה, בלי לבקש תוספת מחיר או נקודות.

שוב מצאתי את עצמי מאוכזבת ומתוסכלת מחברת אלעל שלא מצאה לנכון לעזור ללקוחה שלה בשעת מצוקה, וחברה זרה לי עשתה את מה שחברת אלעל הייתה צריכה לעשות.

בנוסף לכל כעת יש לי כרטיס חזור מצרפת, שאיני יכולה להשתמש בו, הוצאתי לשווא כסף על כרטיס יקר, ועל כרטיס טיסה נוסף של אייר פראנס. ואם ארצה לשנות את תאריך החזרה עם אלעל, אצטרך שוב להוסיף כסף.

כל הסיפור חורה לי מאוד, ואני מתקשה להאמין שזה הטוב ביותר שאלעל יכלו לעשות.
אני אשמח לשמוע תשובה מכם בהקדם האפשרי.
תודה
מאיה שמעוני
מספר נוסע מתמיד 4936688
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה