פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ע"י רב הדיילים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן יהודה ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טסתי לפראג עים בעלי .במטוס היה לי קר כך שקיבלתי 2 שמיכות וכך לא חשתי בקור.כאשר נחתנו ביקשתי מדילת האים אני יכולה לרדת כששמיכה על כתפי ואשיב את השמיכה בטיסה חזרה לארץ היא הסכימה.כאשר יצאתי לכוון היציאה עמד אותו רב דילים וגם ממנו ביקשתי לרדת עים השמיכה הוא לא נתן לי להשלים את המשפט והוא הוריד אותה ממני בידיו.התוצאה :היה לי קר מאד קיבלתי דלקת בגרון קיבלתי אנטיביוטיקה ובמשך יומיים שכבתי.מי יחזיר לי יומיים של חוויות וטיולים בפראג?
בברכה,ובתודה ויויאן חיה הרשקו
שדרות ירושלים 11 קרית מלאכי.
טל-088583588
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה