פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטלת קנס על שגיאה בהזמנה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אל על משדלת את לקוחותיה להזמין באינטרנט טיסות 24 שעות ביממה כולל שבתות !! ביום שישי נכנסו לאתר להזמין טיסה וטעינו בבחירת התאריך וכמובן שלא ניתן לחזור אחורה בהזמנה כמו עם מענה אנושי מאחר ובשבת אין להם מוקד תמיכה הזדרזנו להתקשר במוצ"ש והם הודיעו לנו כי נקנסנו ב500 ש"ח
על "שינוי בטיסה " זוהי שערוריה שכך מתנהלת חברה "לאומית " וזו רמת השירות שלה .
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה