|
|
|
|
|
|
הטלת קנס על שגיאה בהזמנה באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת אל על משדלת את לקוחותיה להזמין באינטרנט טיסות 24 שעות ביממה כולל שבתות !! ביום שישי נכנסו לאתר להזמין טיסה וטעינו בבחירת התאריך וכמובן שלא ניתן לחזור אחורה בהזמנה כמו עם מענה אנושי מאחר ובשבת אין להם מוקד תמיכה הזדרזנו להתקשר במוצ"ש והם הודיעו לנו כי נקנסנו ב500 ש"ח
על "שינוי בטיסה " זוהי שערוריה שכך מתנהלת חברה "לאומית " וזו רמת השירות שלה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|