פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה כנגד תעריפי חברת אל-על נושא התלונה:
ארז איתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על תעריפי חברת "אל-על", הדבר חורה לי במיוחד באשר הנני לקוח קבוע ונאמן של החברה ואף חבר במועדון הנוסע המתמיד.
לאחרונה רכשתי כרטיס טיסה כאשר טסתי לבנגקוק, תאילנד ושילמתי כ-1500 דולר לכרטיס במחלקת תיירים, Economy.
מחירים של חברות מתחרות להשוואה לדוגמא - טיסה ממוסקבה לבנגקוק 600 דולר בלבד, אוזבק מסמרקנד לבנגקוק 300 דולר בלבד, רויאל ג'ורדניאן לבנגקוק (שזה אותו מרחק כמעט כמו תל אביב לבנגקוק) 800 דולר בלבד.
לא ייתכן כי רק הישראלים אשר בוחרים אל-על ישלמו פי 2, כאשר יש אלטרנטיבות זולות יותר, המחירים הם שערורייתיים ולא נותר לי אלא לתהות האם אל-על היא אטרקטיבית והכדאית ביותר לצורך נסיעה לחו"ל..
כספי סוג הנזק :
הורדת תעריפי הטיסה ופיצוי / זיכוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה