פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיידע לא נכון לגבי פרטי הטיסה וחיוב עבור משקל עודף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אדון/גברת נכבד/ה,

תלונתי מחולקת לשניים. החלק הראשון בו מדובר על כך שהטיסה מספר 222 מפריז לתל-אביב בתאריך 3.10.2010 עשתה נחיתת ביניים בעובדה שבאילת.
החלק השני של התלונה מתיחחס לאחראי מטעם אל-על בנמל התעופה שארל דה-גול שדרש ממני לשלם על עודף משקל שלא היה קיים.

אתחיל כאמור בחלק הראשון בו גיליתי לתדהמתי שההגעה לנתב"ג איננה ישריה.

בתאריך 17.9.10 פניתי לנציג אל-על על מנת לשנות את כרטיס החזרה שלי מפריז. קיבלתי שרות אדיב ואכן שיניתי את כרטיס הטיסה לתאריך 3.10.10 . התבקשתי להוסיף סכום של 200 דולר בעבור השינוי. בשום שלב של שיחתי עם נציג אל-על לא נאמר לי שהטיסה הנ"ל איננה טיסה ישירה ושמתעתדת להיות בה נחיתת ביניים בעובדה. ייתכן שאם כל זה היה נאמר לי הייתי שוקלת לבחור בתאריך אחר ובוודאי שלא הייתי משלמת תוספת של 200 דולר בעבור טיסה שאיננה ישירה. בשום מקום בכרטיס האלקטרוני לא מוזכרת נחיתת ביניים בטיסה, כך שגם אם טעה הנציג שלא יידע אותי, הייתי יכולה לראות זאת בכרטיס האלקטרוני. מכאן ברור לכל שלא היתה לי דרך לדעת שאני עומדת לעשות טיול בשמי ארץ ישראל ולכן אבקשכם להחזיר לי את התוספת של 200 דולר ששילמתי בעבור שינוי כרטיס הטיסה שלי.

החלק השני כאמור של תלונה זאת מתייחס ליחס מתנשא ומשפיל מטעמו של נציג אלעל בתחנה שבנמל התעופה שארל דה-גול.
בהגיעי לדלפק על מנת למסור את המזוודה שהיתה לי התבקשתי להניחה על המשקל. משקל המזוודה היה 20 ק"ג. אלא שאז משום מה התבקשתי להניח גם את תיק היד שלי שאותו לקחתי איתי לטיסה. שני התיקים ביחד שקלו 26 ק"ג. התבקשתי לשלם תוספת בעבור 6 ק"ג נוספים ולא עזרו לי כל הסברי ותחנוני שזהו תיק היד שלי ושהוא איננו כלול. אני מרבה בטיסות ליעדים שונים בעולם וזוהי הפעם הראשונה שבה התבקשתי לשלם עבור עודף משקל שלא היה לי. לאחר ויכוחים רבים הבנתי שאין עם מי לדבר ושילמתי 64 יורו עבור המשקל הנוסף. אבקשכם לפצות אותי גם בעבור כך.

במידת הצורך אשמח לשלוח לכם את הקבלה עבור התשלום הנוסף ואת הכרטיס האלקטרוני שבו לא מוזכרת נחיתת ביניים בשום מקום.
אודה לכם על התייחסותכם,
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה