פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספסרות מחירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כנוסע קבוע של אל על, המחויב לקבוע את מועד הטיסה זמן רב מראש, אני נתקל שוב ושוב בהתנהלות לא הוגנת של החברה. החברה חוסמת ומעלימה את האפשרות לקנות כרטיסים במחלקות הזולות במטוס ומוכרת רק מחלקות במחיר מופקע. רק מספר ימים לפני הטיסה, מתפרסמים מחירים ריאליים. כיוון שיש לפי חוק מחלקות זולות בכל טיסה, מן הראוי הוא לשווקן באופן הוגן ללקוח, ולא לחסום אותן באופן מלאכותי, על מנת לשמרן למקורבים או לנוסעי הרגע האחרון. אין כל סיבה שאשלם כפול על טיסה, כיוון שהזמנתי מקום בה קודם. בפסח הקרוב, מחירי הטיסות שאל על מפרסמת, גבוהים במאות דולארים, מאלו של חברות אירופיות אחרות לאותם יעדים. אני כלקוח, הסקתי מסקנות והזמנתי טיסה בבריטיש איירוייס לפסח הקרוב, וכך אעשה גם להבא, אם אתקל בהתנהלות לא הוגנת של ספסרות מחירים. לא הוגן שאל על משתמשת בלובי פוליטי, למנוע טיסות זולות לארץ, ולא מספקת את השירות בעצמה.
מכירת כרטיסים הוגנת בשיטת כל הקודם זוכה, ולא כל הק פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה