פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על ליקויים בטיסת LY76 (4.10.2010) ויחס לא נאות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מר אליעזר שקדי, אלוף במי"ל 10.11.2010
מנכ"ל אל-על נתיבי אוויר לישראל
אל-על
נתב"ג, 70100

הנידון: תלונה על ליקויים בטיסת LY76 (4.10.2010) ויחס לא נאות
נכבדי,
ב-26.9.2010 נסענו אישתי (שרה צחייק) ואנוכי לסין וחזרנו ב-4.10.2010 בטיסת .LY76 לאחר עליתינו לטיסה הבחנו שיחידת הבקרה של מושבינו (55D - 55F ) לא עובדת כולל תאורת המושב. איש לא יידע אותנו על התקלה, אשר מסתבר היתה ידועה לצוות הקרקע ולצוות האוויר והשתרעה על מספר שורות כולל זו שלנו. כאשר התלוננו בפני הדילים נענינו שאין מה לעשות, כי המטוס מלא. כאשר פניתי לכלכל הראשי והלנתי שזה לא יתכן שנטוס בטיסה של למעלה מ-10 שעות ללא אור, נעניתי " שאנו לא חייבים לעלות על הטיסה ". נכון שלאחר שהכלכל נמלך בדעתו, הועברנו אשתי ואני למושבים אחרים, אבל נאלצנו לשבת בנפרד, והמושב שלי היה "מקולקל" וצנח כל הזמן אחורה.
אני רוצה לציין שגם בטיסתינו לסין ב-26.9.2010 היו המוניטורים במושבינו מקולקלים.
אני כותב לך מפני שאני חושב שהתקלות הללו מהוות התרשלות וחוסר מילוי מחויבותה של החברה לנוסעיה. יתר על כן, התשובה הראשונית של הכלכל פוגעת ולא ראויה. אני חושב שכל חברה מכובדת היתה מעבירה אותנו ללא מילים מיותרות למחלקת עסקים ואפילו למחלקה ראשונה. זוהי לקיחת אחריות פשוטה של החברה על התקלות בציודה. וכיבוד מינימלי של נוסעיה. לכל הפחות יש לפצות את אשתי ואותי, אף אם בדיעבד ולא בזמן. על עוגמת הנפש ופגיעה בזכויותינו כנוסעים, וכנוסעים מתמידים בחברה. ב ב ר כ ה
ששון צחייק, פרופסור
פגיעה בזכויות סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה