דורית סמסון-גולן, ס' מ |
שם ותפקיד: |
צר לנו על אי הנוחות שהייתה מנת חלקכם בטיסתכם אתנו 106 LY בתאריך 28.9.2005, עת נאלצנו לדחות את מועד יציאת הטיסה בשל תקלה טכנית.
שינויים ואיחורים במועדי טיסות מסיבות מבצעיות, טכניות או אחרות, הם תופעה אפשרית ומוכרת בתעשיית התעופה האזרחית הבינלאומית ואין חברות התעופה נוהגות לפצות נוסעים בגין איחור בטיסה עקב תקלה טכנית והפסד אירועים, עסקאות ופגישות.
אין אנו מתיימרים לקבוע כי הפיצוי המוענק, שקול כנגד עוגמת הנפש שנגרמה, מה עוד שאין יכולת למדוד תחושות והרגשות מסוג זה. כוונתנו במתן הפיצוי להדגיש כי, אנו מבינים שאתם רואים עצמכם פגועים ובלתי מרוצים מהשתלשלות העניינים והשירות שהוצע לכם בטיסה המדוברת, עובדה העומדת בניגוד בולט עם שאיפתנו וחתירתנו להעניק ללקוחותינו את מיטב השירות. |
תגובה: |
לצערנו, לא נוכל להגדיל את גובה הפיצוי שניתן.
אנו מקוים, כי למרות האמור לעיל גם בטיסתכם הבאה תבחרו לטוס אל על ותרגישו כי בחירתכם נכונה. |
פתרון: |
|
|