פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב גדול בטיסת אל על מפריז נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היינו אמורים לטוס עם אל על מפריז לתל אביב בשעה 14:45. בבוקר קיבלנו הודעה על דחייה בשלוש וחצי שעות, ל-18:15. כשעלינו למטוס הקברניט הדגיש שהמטוס הגיע מתל אביב באיחור - כלומר, לא מדובר בעיכוב שנבע מתנאי מזג האוויר הקשים באירופה.
גם לאחר שעלינו על המטוס היתה המתנה ארוכה, בסופו של דבר יצאנו מעט אחרי 19:00. הפעם הקברניט טען שיש עיכוב בהעמסת המזוודות - הסבר מוזר מאוד.
בסופו של דבר נחתנו בחצות וחצי במקום בשמונה בערב, כך שנאלצנו לשנות תוכניות רבות שהיו לנו באותו יום. היו לנו גם הוצאות נוספות על עוד מזון בפריז, וכן על מונית שנאלצנו לקחת בסוף כי הגענו כ"כ מאוחר.
בחרנו לשלם יותר ולטוס אל על כדי להימנע בדיוק מעיכובים כאלה, שכנראה טעינו לחשוב שמאפיינים טיסות צ'רטר זולות. אנחנו מאוכזבים מאוד מהעיכוב ומהשירות.
פיצוי על הזמן שביזבזנו וההוצאות הנוספות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה