פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 23.12.10 חזרתי לתל-אביב בטיסה 254 ממינכן.
אספתי את המזוודה בשעה 2:40 לפנות בוקר מהמסוע וגיליתי כי המזוודה ניזוקה באופן משמעותי כאשר מערכת התמיכה וההסעה של המזוודה כמעט ומנותקת לגמרי מהמזוודה, ידית אחת חסרה והרגליות תלושות.
עקב רצון לפתור בעיה זו במהירות האפשרית וצפי לנסיעות נוספות בזמן הקרוב מאוד ניסיתי באותו רגע לפנות לאחראים על הכבודה ובנוסף לציין שאני נוסע מתמיד שמספרו 1139765 אך עקב השעה המאוחרת לא היה עם מי לדבר וציינו בפני לפנות בזמני העבודה הסדירים.
כספי סוג הנזק :
תיקון המזודה במידת האפשר ולא החלפתה. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי ריצ'קין אחראית תב שם ותפקיד:

לכבוד
מר יצחק גוזלנד
04/01/2011

רח' הזית 4
תיק מס': 348439

ד.נ. שדה גת
משואות יצחק 798


מר גוזלנד הנכבד,


אני מתייחסת לפנייתך באמצעות אתר תלונה, מתאריך 28 לדצמבר 2010, ממנה הצטערתי ללמוד על הנזק שנגרם למזוודתך בטיסתך מיום 23 לדצמבר 2010.

נזק לאריזה חיצונית הוא בבחינת בלאי סביר, שכן תפקידה של המזוודה הוא להגן על התכולה שבתוכה ולספוג את טלטולי הדרך. בהיות המזוודה אריזה חיצונית, לא מן הנמנע הוא שתינזק במהלך תהליך הפריקה והטעינה. יתרה מזאת, תהליך טעינת ופריקת הכבודה מתבצע ומופעל על ידי עובדי רשויות שדות התעופה המקומיות. לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני וכתוצאה מכך, השירות לנוסע נפגם.

כאשר מדובר בנזק למזוודה, על הנוסע להודיע על כך למשרד איתור הכבודה שלנו הנמצא באולם הגעת הכבודה, מיד עם קבלת הכבודה. דלפק איתור כבודה מאויש 24 שעות ביממה, אני מניחה שבאותו רגע בו נגשת לדלפק, הנציג נכח באזור וניתן היה לאתרו ללא קושי. במעמד הדיווח, נציג החברה בוחן את המקרה וכאשר מדובר בנזק שהנו במסגרת האחריות שלנו הוא מצייד את הנוסע בטופס מתאים, לקבלת טיפול במזוודתו. בהקשר זה אציין כי על פי מגבלות האחריות של חוזה התובלה האווירית, אין למוביל האווירי אחריות לידיות באשר הן, רגליות, גלגלים, מנעולים וכל אביזר חיצוני אחר של המזוודה.

לאור האמור לעיל ומאחר והנזק שציינת במכתבך אינו במסגרת האחריות, לא נוכל לפצותך או להפנותך לתיקון בנסיבות המקרה. באם רכשת ביטוח נסיעות המאפשר החזרים מעבר למגבלות האחריות של חברות התעופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך טיפול.

אני מקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.


בכבוד רב,

נעמי ריצ'קין
אחראית תביעות כבודה

העתק: אתר תלונה
תגובה:
נשלח מכתב הסבר לנוסע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה