נעמי ריצ'קין אחראית תב |
שם ותפקיד: |
לכבוד
מר יצחק גוזלנד
04/01/2011
רח' הזית 4
תיק מס': 348439
ד.נ. שדה גת
משואות יצחק 798
מר גוזלנד הנכבד,
אני מתייחסת לפנייתך באמצעות אתר תלונה, מתאריך 28 לדצמבר 2010, ממנה הצטערתי ללמוד על הנזק שנגרם למזוודתך בטיסתך מיום 23 לדצמבר 2010.
נזק לאריזה חיצונית הוא בבחינת בלאי סביר, שכן תפקידה של המזוודה הוא להגן על התכולה שבתוכה ולספוג את טלטולי הדרך. בהיות המזוודה אריזה חיצונית, לא מן הנמנע הוא שתינזק במהלך תהליך הפריקה והטעינה. יתרה מזאת, תהליך טעינת ופריקת הכבודה מתבצע ומופעל על ידי עובדי רשויות שדות התעופה המקומיות. לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני וכתוצאה מכך, השירות לנוסע נפגם.
כאשר מדובר בנזק למזוודה, על הנוסע להודיע על כך למשרד איתור הכבודה שלנו הנמצא באולם הגעת הכבודה, מיד עם קבלת הכבודה. דלפק איתור כבודה מאויש 24 שעות ביממה, אני מניחה שבאותו רגע בו נגשת לדלפק, הנציג נכח באזור וניתן היה לאתרו ללא קושי. במעמד הדיווח, נציג החברה בוחן את המקרה וכאשר מדובר בנזק שהנו במסגרת האחריות שלנו הוא מצייד את הנוסע בטופס מתאים, לקבלת טיפול במזוודתו. בהקשר זה אציין כי על פי מגבלות האחריות של חוזה התובלה האווירית, אין למוביל האווירי אחריות לידיות באשר הן, רגליות, גלגלים, מנעולים וכל אביזר חיצוני אחר של המזוודה.
לאור האמור לעיל ומאחר והנזק שציינת במכתבך אינו במסגרת האחריות, לא נוכל לפצותך או להפנותך לתיקון בנסיבות המקרה. באם רכשת ביטוח נסיעות המאפשר החזרים מעבר למגבלות האחריות של חברות התעופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך טיפול.
אני מקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
נעמי ריצ'קין
אחראית תביעות כבודה
העתק: אתר תלונה
|
תגובה: |
נשלח מכתב הסבר לנוסע |
פתרון: |
|
|