פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת נקודות שלא בצדק - מועדון הנוסע המתמיד נושא התלונה:
צ'סני אורלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שנים לקח לי לצבור 700 נקודות במועדון הנוסע המתמיד באמצעות עסקאות בכרטיס האשראי שלי ובאמצעות טיסות.
טעיתי ואיחרתי בחודש במועד תוקף שובר טיסה לארה"ב (הייתי בטוחה שהתוקף היה סוף דצמבר ומסתבר שהיה סוף נובמבר).
אין אזכור של תוקף השובר בשום מקום. זה רק נודע לי טלפונית.
אל על מחמירה איתי:
מוחקת לי 200 נקודות.
תכיר ביתרת 500 הנקודות תמורת קנס של 60$!
עדיין חלים עלי מסי הנמל על סך 200$.
הלך הכרטיס טיסה!
צבירת 700 נקודות הייתה מסע ארוך שבסופו כל כך חיכיתי לכרטיס המיוחל.
תחנוניי הרבים, טלפונית ושתי פניות בכתב, לא עזרו.
מדוע המדיניות הנוקשה והאכזריות העסקית מול חברת-מועדון שעשתה טעות אנוש? אני לא מרגישה חברה במועדון שלהם, אלא לקוחה מנוצלת שבזבזה שימוש בעסקאות כרטיס האשראי במועדון הלא נכון!
כספי סוג הנזק :
השבת הנקודות ללא קנסות והנפקת שובר חדש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה