פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות הציבור ב-אל על והחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.12.2010 הזמנתי זוג כרטיסי טיסה ושילמתי בכרטיס אשרי 696 ש"ח לתאריך 29.12.10 לאילת הלוך ושוב חזרה ב01.01.11 לת"א דרך האינטרנט למחרת ראיתי שהחזרה היא בלילה ולא הסתדר לי פניתי לנציג אל על אשר הורה לי לעשות הזמנה חדשה ולאחר מכן לבטל הקודמת כך עשיתי.כאשר חזרתי לבטל נאמר לי שייקח 60 יום שיוחזר לי כספי , וזה עוד לפני שממשתי הנסיעה , בפועל הוחזר לי 330.6 ש"ח וכל ניסיונותי להגיע לנציג פניות הציבור באל-על לא נענות!!! פניתי לחברת ישראכרט שלא תממש את העיסקה אבל ידם קבולות והחזירו אותי שוב לאל על, אני מ22.12.10 שולחת
מכתבים לפניות הציבור ובקשה שנציג יחזור אלי על מנת לקבל הבהרות וכלום....
כספי סוג הנזק :
מענה אנושי עם הבהרות ומהו החוק לגבי קנס עד כמה יכולים להוריד על ביטול עסקה שלא נעשתה? פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה