פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשמה למועדון הנוסע המתמיד נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טסתי עם אשתי יעל ללונדון. נאמר לנו שהרשמה למועדון הנוסע המתמיד בעת הטיסה תעלה רק מחצית מהמחיר הרגיל (10 דולר במקום 20). פנינו לדיילת, היא נתנה לנו כרטיס למילוי ואמרה שיתקשרו אלינו להשלמת התהליך. מאז לא קרה דבר.
כספי סוג הנזק :
לבצע את ההרשמה במחיר שהובטח, רטרואקטיבית מהתאריך ה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה