פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע של כרטיסים באל על נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ליכבוד מחלקת תלונות אלעל 13-01-2011




הנדון: החזר כספי בגין מחיר מופקע של כרטיסי טיסה



א.ג.נ שלום רב

אנחנו נוסעים מתמידים באל על כ שתיים שלוש טיסות שנתיות מבלגיה וחזרה של כל המשפחה באל על . חמישה כרטיסים (נוסעים) בכל פעם.



משתדלים תמיד להזמין ולשלם באינטרנט את הכרטיסים כחצי שנה לפחות מראש .



לתדהמתנו מסתבר שאסור לפנות אליכם באופן ישיר מכוון שזה יותר יקר !!!. שילמנו 2750 יורו לכרטיסים לפסח 2011 ליפני שלושה חודשים



ז"א שאל על קיבלה את כספינו שמונה חודשים מראש ליפני הטיסה עצמה. המחיר ברגע זה הוא 1900 יורו באתר האינטרנט ו/או אצל סוכני הנסיעות.



לאחר שפנינו למשרד אל על בבריסל לגברת "חנה" שפנתה למנהלת המישרד והודיע לנו שאין מה לעשות בנידון ז"א ביטול יעלה לנו 150 יורו לכרטיס .



סה"כ 750 יורו לכל המישפחה .


2700 – 750 = 1950 יורו החזר


ו/או שינוי הכרטיסים לתאריך אחר יעלה אותו דבר .



ז"א שילמנו לאל על את מיטב כספינו שמונה חודשים מראש . שילמנו מחיר שהוא יותר יקר ב 40% מהמחיר הנוכחי ועל כך אנחנו צרכים לשלם לאל על קנס של 750 יורו.


על שירות שלא קיבלנו ועל שירות שאנחנו גם לא רוצים לקבל !!!


בנוסף בטיסתינו האחרונה מתל אביב לבריסל שמרנו מקומות לישיבה במטוס בשורה 26 כוון שליאת חרדה מאד בטיסות. כשהגענו לדלפק אל על נימסר לנו שאנחנו יושבים בשורה 52 כי המקומות שלנו ניתנו למישהוא אחר !!!

מה הטעם בלהזמין מקומות באל על אם נותנים אותם !!!


בנוסף אני הייתי אמור לטוס לישראל ב 24-12-2010 יום שישי מבריסל לתל אביב והתקשרתי למישרד אל על להחליף את הכרטיס ל 23-12-2010 יום חמישי


בשיחה הזאת נאמר לי במפורשות אין אפשרות לעשות את זה כי המטוס מלא . גם לאחר הפצרות ובקשות לא הסכימו .


לא הרפתי והתקשרתי למשרדי אל על לנוסע המתמיד בתל אביב וגם שם קיבלתי את אותה תשובה .


מכוון שלא התכוונתי לוותר בשום אופן התקשרתי לסוכן הנסיעות שלי שמטפל בכל הנסיעות העיסקיות שלי באירופה ומחוצה לה .


והוא מצא לי מקום אחרי שלוש דקות על הטיסה של אותו יום . ה 23-12-2010


רק הבעיה היתה שהכרטיס שלי שולם באינטרנט ישירות לאל על והוא לא יכל לשנות אותו עבורי .


התקשרתי שוב למישרד אל על בבריסל והסברתי שיש מקום על המטוס אבל הם לא מוכנים לתת לי אותו כי אני צריך ליקנות כרטיס בשביל זה !!!!.

רק לאחר כל ההסבר והניסיונות לשכנע הסכימו לתת לי אותו בתמורה לדמיי שינוי.



להיות חברה ריווחית זה טוב ויפה וגם חשוב !!! .


לתת שירות דב זה לא תמיד טוב.

ובנוסף "להרוויח" קליינטים לא מרוצים זאת לא הדרך הכי מוצלחת לעשות עסקים .


אני חושב שבמיקרה הזה אל על יכולה להרשות לעצמה להרוויח 850 יורו פחות ולהתנהג בהגינות כלפינו .


אני מצפה כנוסע מתמיד שלכם לקבל מחיר הוגן !!! ויחס הוגן !!!


אני רוצה לקבל את ההחזר של ה 850 יורו העודפים ששלמתי לכם לפני שלושה חודשים.



בברכה מראש


אמיר עשהאל

כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה