סיגל סרנגה |
שם ותפקיד: |
לכבוד
מר עמיחי דעאל
10/04/2011
[email protected] תיק מס': 349706
מר דעאל הנכבד,
בהמשך למכתבך לאתר "תלונה" מיום 03 לאפריל 2011, הצטערתי ללמוד על האיחור בקבלת שתי יחידות הכבודה בטיסתה של הגב' דעאל, יחד עם בניכם, בתאריך 24 למרץ 2011.
לצערי איחור בקבלת הכבודה הינה תופעה חריגה אך מוכרת בעולם התעופה. על אף המאמצים שאנו עושים בתיאום עם רשויות שדות התעופה, המטפלות בפועל בשינוע המזוודות, לא ניתן למנוע לחלוטין מקרים כגון אלו ועל כך אנו מצרים.
אין אנו מתעלמים מאי הנוחות אשר נגרמה לך ולבני משפחתך, בגין העובדה שהמזוודות או חפציכם האישיים לא הגיעו, אולם, אנו לא מפצים במקרים בהם נוסע החוזר למקום מושבו הקבוע, מקבל כבודתו באיחור.
באשר לנזק שנגרם למזוודה, הריני להפנותך בצירוף כרטיס טיסה ומכתבנו זה, לאחת מחנויות "א.ר.ט.י רימון" לשם קבלת חוו"ד באשר לנזק שנגרם ולטיפול בהתאם. לתיאום ביקור בחנות הנוחה לך, אנא צור קשר עם החנות הראשית בטלפון מספר 1-700-504-544.
ברצוני להביא לידיעתך כי מסגרת האחריות שלנו אינה כוללת נזק לאביזרים חיצוניים כגון, ידיות, רגליות, גלגלים, רצועות, לשריטות לשפשופים ונזקים הנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי של המזוודה.
כולי תקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וטיסות בני משפחתך בעתיד תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
סיגל סרנגה
יחידת תביעות כבודה
|
תגובה: |
ראה תשובת חברת התעופה תחת סעיף תגובה |
פתרון: |
|
|