פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת המזוודות באיחור של 4 ימים והשחתתם. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אשתי ושני בניי חזרו ביום חמישי שעבר מפריס עם חברת אלעל.
בגלל בעיות ביטחונית (ככה נאמר לה) המזוודות שלה ושל רבים מהנוסעים נשארו בפריס, היא נרשמה שם בשביל שישלחו לה את המזוודות ביום למחרת.
ביום שישי בבוקר התקשרנו כדי לדעת מתי המזוודות צריכות להגיע ולטענתם המוניות שמחזירות את המזוודות יצאו כבר ולא היה ניתן לתפוס אותה כי המספר שרשום אצלם לא טוב (חשוב לציין כי הנציג חזר אחרי אשתי כשהיא נתנה לו את המספר ובנוסף המספר שלה היה רשום של שני המזוודות) אנו ביקשנו שישלחו לנו את המזוודות עוד באותו יום מכיוון שיש שם דברים חשובים לתינוק שלנו כגון: אוכל בקבוקים ותרופות, בנוסף היה שם חומר לימוד למבחן של אשתי שהיה ביום א'.
הפיתרון של הנציגים היה שאנו נזמין מונית על חשבוננו ושהם יבדקו אם ניתן לקבל החזר, פיתרון זה לא היה מקובל עלינו וביקשנו שהחברה תשלח לנו את המטען במהירות האפשרית.
סוף דבר- קיבלנו את המזוודות רק ביום א' בצהריים שאחת המזוודות הרוסה לגמרי (המזוודה הייתה חדשה לגמרי ונקנתה באותה חופשה).
עלבון וכספי. סוג הנזק :
פיצוי על האיחור ועל הדברים שהיינו חייבים לקנות ותיקון המזוודה. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל סרנגה שם ותפקיד:

לכבוד
מר עמיחי דעאל
10/04/2011

[email protected] תיק מס': 349706




מר דעאל הנכבד,

בהמשך למכתבך לאתר "תלונה" מיום 03 לאפריל 2011, הצטערתי ללמוד על האיחור בקבלת שתי יחידות הכבודה בטיסתה של הגב' דעאל, יחד עם בניכם, בתאריך 24 למרץ 2011.

לצערי איחור בקבלת הכבודה הינה תופעה חריגה אך מוכרת בעולם התעופה. על אף המאמצים שאנו עושים בתיאום עם רשויות שדות התעופה, המטפלות בפועל בשינוע המזוודות, לא ניתן למנוע לחלוטין מקרים כגון אלו ועל כך אנו מצרים.

אין אנו מתעלמים מאי הנוחות אשר נגרמה לך ולבני משפחתך, בגין העובדה שהמזוודות או חפציכם האישיים לא הגיעו, אולם, אנו לא מפצים במקרים בהם נוסע החוזר למקום מושבו הקבוע, מקבל כבודתו באיחור.

באשר לנזק שנגרם למזוודה, הריני להפנותך בצירוף כרטיס טיסה ומכתבנו זה, לאחת מחנויות "א.ר.ט.י רימון" לשם קבלת חוו"ד באשר לנזק שנגרם ולטיפול בהתאם. לתיאום ביקור בחנות הנוחה לך, אנא צור קשר עם החנות הראשית בטלפון מספר 1-700-504-544.

ברצוני להביא לידיעתך כי מסגרת האחריות שלנו אינה כוללת נזק לאביזרים חיצוניים כגון, ידיות, רגליות, גלגלים, רצועות, לשריטות לשפשופים ונזקים הנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי של המזוודה.

כולי תקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וטיסות בני משפחתך בעתיד תהיינה ללא דופי.


בכבוד רב,

סיגל סרנגה
יחידת תביעות כבודה

תגובה:
ראה תשובת חברת התעופה תחת סעיף תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה